تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۲۵۸۳۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

عاملان وضع موجود و مقصران ارز ۴۲۰۰ تومانی در حال غبارآلود کردن فضا هستند/ضرورت انجام جهاد تبیین در حوزه مباحث اقتصادی دولت

عاملان وضع موجود و مقصران ارز ۴۲۰۰ تومانی در حال غبارآلود کردن فضا هستند/ضرورت انجام جهاد تبیین در حوزه مباحث اقتصادی دولت
‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که عاملان وضع موجود و مقصران ارز ۴۲۰۰ تومانی بودند، اکنون در حال غبارآلود کردن فضا هستند و می‌خواهند مردم را منحرف کنند.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی درباره بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران مبنی بر ضرورت حمایت از دولت در حوزه مباحث اقتصادی، اظهار داشت: طیف مذهبی و انقلابی که برخی از منتقدین را تشکیل می‌دادند از باب ولایتمداری و تشخیص راه ولایت باید با این امر اقناع شوند که تحمل کنند، زیرا منظور مقام معظم رهبری از این موضوع این است همه عمیق‌تر به مباحث اقتصادی که در حال پیگیری است، نگاه کنند بنابراین حجت بر جریان انقلابی تمام شده، زیرا بخشی از منتقدین دولت همین قشر بودند.

وی افزود: مردم عادی هم طیف دیگری هستند که کمتر به رسانه‌های داخلی توجه دارند و بیشتر در فضای رسانه‌های بیگانه حضور می‌یابند، پس باید به هر طریق ممکن، توسط دولتمردان و مسئولان وزارتخانه‌ها توجیه شوند و به آن‌ها توضیح داده شود که جریان چیست، زیرا مردم اطلاع چندانی از این موضوع ندارند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت؛ البته بخشی از این فضای سازی‌ها پس از واریز یارانه خنثی خواهد شد و جو قدری آرام‌تر می‌شود، زیرا مردم می‌دانند که دولت تخصیص بسته‌های حمایتی را نیز در دستور کار دارد، اما این کافی نیست.

حجت الاسلام فلاحی خاطر نشان کرد: منظور از فزمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حمایت از دولت در مباحث اقتصادی این است که همه باید برای جهاد تبیین پای کار آیند تا این جراحی اقتصادی ابتر نماند.

وی افزود: عده‌ای که عاملان وضع موجود و مقصران ارز ۴۲۰۰ تومانی بودند، اکنون در حال غبارآلود کردن فضا هستند و می‌خواهند مردم را منحرف می‌کنند.

حجت الاسلام فلاحی گفت: لازم است مردم توجیه شوند و به حرف عاملان وضع موجود و مقصران ارز ۴۲۰۰ تومانی گوش نکنند و ان شاالله پس از اجرای طرح هدفمندی آرد، منتظر گشایش اقتصادی باشند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش از این سرمایه ملت از مرز‌ها قاچاق می‌شد، اما با تدابیر اندیشیده شده سرمایه موجود در داخل مرز‌ها و سفره مردم باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام فلاحی گفت: قبلا آردی که با قیمت ۳۸ هزار تومان در نانوایی‌ها توزیع می‌شد آن سوی مرز با نرخ ۸۰ هزار تومان فروش می‌رفت و سرمایه ملت غارت می‌شد، پس مسئولان باید مردم را توجیه کنند.

وی عنوان کرد: اکنون همه اقشار به ویژه اقشار تحصیل کرده باید به جهاد تبیین همگانی بپردازند و مردم را در این راستا توجیه کنند تا به راحتی بتوانیم از این مسیر عبور کنیم.

منبع: مرصادنیوز

عناوین برگزیده