تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۲۵۸۶۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون:

منطقه ویژه اقتصادی کازرون بستر مناسبی برای اشتغال و تولید صادرات محور فراهم می‌کند/ آماده‌سازی زیرساخت‌های اولیه برای استقرار صنعتگران در این منطقه ویژه

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون به ظرفیت‌های خوب این شهرستان به‌عنوان یک قطب صنعتی کشور اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم نگاه صادرات و واردات متوازن در کشور داشته باشیم، باید به منطقه ویژه اقتصادی کازرون توجه خاصی شود.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان افزود: شهرستان کازرون با توجه به دسترسی به بندر‌ها و کلان‌شهر‌های ایران، منطقه مستعدی برای توسعه اقتصادی کشور قلمداد می‌شود.

وی اضافه کرد: اکنون زیرساخت‌های اولیه برای استقرار صنعتگران در این منطقه ویژه فراهم‌شده و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران استقبال مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه داشته باشند.

معاون وزیر صمت بر توسعه و تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کازرون تأکید کرد و ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی کازرون بستر مناسبی را برای اشتغال و تولید صادرات محور فراهم می‌کند و با پیگیری‌های انجام‌شده، مجوز واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی کازرون در کمتر از یک سال توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صادرشده است.

رسولیان تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به‌عنوان سازمان مسئول این منطقه ویژه اقتصادی، تمام تلاش خود را برای رونق و تکمیل و توسعه زیرساخت‌های آن انجام می‌دهند.

وی بابیان این‌که واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به‌صورت نقد و اقساط خواهد بود، گفت: برای تشویق سرمایه‌گذاران به‌زودی تسهیلات و مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اختصاص داده می‌شود.

معاون وزیر صمت بیان کرد: با گفتگو‌هایی که با نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان کازرون انجام شد، توافقات خوبی برای توسعه اراضی این منطقه ویژه اقتصادی حاصل شد تا ثمرات آن نصیب سرمایه گذاران و کارآفرینان استان فارس شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده