تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۲۵۹۱۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

بالغ بر ۳ هزار و ۸۳۰ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی استان طی چهار روز نخست طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها

‌می‌متالز - سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۳ هزار و ۸۳۰ فقره بازرسی در۴ روز گذشته از واحد‌های صنفی استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع طرح و در راستای کنترل و نظارت بر بازار استان با انجام بازرسی‌های یاد شده تعداد ۲۲۸ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

به گزارش می‌متالز، سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۳ هزار و ۸۳۰ فقره بازرسی در۴ روز گذشته از واحد‌های صنفی استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع طرح و در راستای کنترل و نظارت بر بازار استان با انجام بازرسی‌های یاد شده تعداد ۲۲۸ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

مهندس روزبهان افزود: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۲۲۸فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱ میلیارد و۱۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

ایشان اضافه کرد: در بازه زمانی یاد شده ودرقالب ۲۳تیم بازرسی شامل ۷۵نفراز بازرسان این اداره با نهاد‌های نظارتی و همکار ازجمله، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف واتحادیه‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی استان، بازار مورد پایش و نظارت قرار گرفت که این امر طی روز‌های آینده نیز استمرار خواهد یافت.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده