تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۴
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۲۵۹۳۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام مدیر روابط عمومی مجتمع صنعتی سیمان ایلام به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی شرکت سیمان ایلام با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت “روز روابط عمومی و ارتباطات، از تلاشگران این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش می‌متالز، متن پیام علی محمد عـزیزی به شرح ذیل است:

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در برهه‌ای از آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های ارتباطی، بیانگر اهمیت و سرعت روز افزون تحولات در این عرصه است.

بی شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است. تحولات شگفت آور در حوزه فناوری ها، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته است.

نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه‌های جدید عصر ارتباطات است.

روابط عمومی کلکسیون شیشه‌ای یک سازمان است، یک اتاق فکری است که به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای یک سازمان از ان یاد می‌شود متاسفانه فرهنگ و اهمیت به این واحد بسیار مهم و تاثیرگذار در بسیاری از سازمان‌ها نادیده گرفته می‌شود و روابط عمومی‌ها را ابزاری برای تبلیغات می‌دانند در حالی که روابط عمومی تبلیغات نیست، روابط عمومی فروش نیست بازرگانی نیست، روابط عمومی می‌تواند برند یک سازمان باشد که با انجام درست رسالت خود به عنوان رابطی بی طرف جهت تلطیف افکارردرون سازمانی و برون سازمانی نقش افرینی کند روابط عمومی‌ها آیینه تمام نمای سازمان‌ها هستند و وظایف آن‌ها از تبلیغ و اقناع به مشتری سازی هم بالاتر رسیده است.

امروزه روابط عمومی یک بازوی مشورتی و مدیریتی است و در پیشرفت هر سازمانی نقش حیاتی و اساسی دارد بنده بی شک سازمانی را موفق میدانم که به این حوزه بها داده و به نقش اثر گذارش ایمان دارد، انتظار داریم مدیران ارگانها، ادارات و سازمان‌ها و شرکت‌ها به این مهم اهمیت ویژه‌ای داده و جایگاه انان را در سازمان تثبیت نمایند، چرا که روابط عمومی زیر نظر بالاترین مقام در سازمان خدمت می‌نماید.

اینجانب این روز مبارک را به مشعل داران و فعالان این عرصه در سراسر کشور به ویژه همکاران گرانقدرم در استان ایلام تبریک عرض نموده و موفقیت همه عزیران را در مسیر خدمت رسانی اثر گذار و کارآمد به میهن عزیز مان آرزومندم.

علی محمد عزیزی
مدیر روابـط عمومی مجتمع صنعتی سیمان ایلام⁩

منبع: عصر اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده