به گزارش میمتالز، رستمی افزود: سامانه ستاد پاسخگویی به شکایات مردمی از امروز به سامانه ملی متصل و مشکلات آن رفع شد و این سامانه اکنون بهصورت همزمان میتواند ۳۰ تماسگیرنده شماره ۱۲۴ را به کاربران صمت متصل کند.
وی ادامه داد: تماسها با سامانه پاسخگویی ۱۲۴ در هفته اخیر پنج برابر بیشتر شده است و اکنون روزانه حدود ۴۰۰ تماس تلفنی با این سامانه برقرار میشود.
رستمی تصریح کرد: درروش جدید، تماسگیرنده با دریافت پیامک از روند رسیدگی و نتیجه شکایت خودآگاه میشود و بازرسان صمت با حضور در بازار ظرف یک ساعت به شکایات مردمی رسیدگی میکنند.
منبع: شاتانیوز