تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۵۰۵
کد خبر: ۲۵۸۸۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رسیدگی فوری بازرسان سازمان صمت تهران و گشت تعزیرات حکومتی به شکایت مردمی دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴

‌می‌متالز - با حضور فوری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و گشت تعزیرات حکومتی به شکایت مردمی دریافتی در سامانه پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴) رسیدگی شد.

به گزارش می‌متالز، این شکایت مربوط به گران‌فروشی و کم‌فروشی یک نانوایی در شهرک مرتضی گرد (تهران) بوده است که امروز به مرکز و سامانه پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴) ارسال شد.

در این خصوص با حضور فوری بازرسان سازمان صمت استان تهران و گشت تعزیرات حکومتی، تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی و فروش اجباری این نانوایی با بررسی‌های به‌عمل‌آمده محرز و حکم لازمه در محل صادر و ابلاغ شد.

مطابق با قوانین جدید تعزیراتی در صورت تکرار هرکدام از تخلفات احرازشده از سوی این واحد صنفی، حکم پلمپ با نصب بنر تخلف برای آن انجام می‌شود.

همچنین در تماس تلفنی با فرد شکایت‌کننده، نتیجه نهایی بررسی سریع شکایت ارسالی به سامانه ۱۲۴ به وی اعلام شد و تماس‌گیرنده در جریان روند رسیدگی به شکایت خود قرار گرفت.

گفتنی است که مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴) از ساعت ۷.۵ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی ارتباطات تلفنی و سیستمی مردم از سراسر کشور است.

به‌صورت متوسط روزانه ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور انجام می‌شود که توسط کارشناسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و مواردی که نیاز به صدور حکم دارد به نرم‌افزار سازمان بازرسی کشور (سیمبا) ارسال می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده