تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۸
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۲۵۸۸۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صمت از مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت/ روزانه ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور توسط کارشناسان مرکز ۱۲۴ بررسی می‌شود

‌می‌متالز - معاون اول رئیس‌جمهوری به همراه وزیر صمت ضمن بازدید از مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴) و گفتگو با کارشناسان و مدیران این مرکز در جریان مهم‌ترین مسائل و درخواست‌های مردمی قرار گرفتند.

به گزارش می‌متالز، به‌منظور مدیریت و سازمان‌دهی مسیر‌های ارتباطی و پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست‌ها و نیاز‌های ذی‌نفعان، سازمان‌های تابعه و همچنین پشتیبانی و برنامه‌ریزی عملیاتی متناسب با مأموریت‌های وزارت در حوزه‌های مختلف، مرکز پاسخگویی یکپارچه (۱۲۴) راه‌اندازی شده و در حال پاسخگویی به درخواست‌ها، پرسش‌ها و نیاز‌های مردم و ذینفعان است.

این مرکز از ساعت ۷.۵ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی ارتباطات تلفنی و سیستمی مردم از سراسر کشور از طریق سامانه ۱۲۴ است.

همه تماس‌هایی که با ۱۲۴ صورت می‌گیرد، شکایات، درخواست‌ها و حتی مراجعات حضوری در سامانه‌ای یکپارچه ضبط می‌شود و در یک سیستم نرم‌افزاری به بالاترین مقام مسئول حوزه مربوطه دستور می‌خورد.

به‌صورت متوسط روزانه ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور انجام می‌شود که توسط کارشناسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و مواردی که نیاز به صدور حکم دارد به نرم‌افزار سازمان بازرسی کشور (سیمبا) ارسال می‌شود.

با توجه به اجرای طرح مهم اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، مهم‌ترین تماس‌هایی که در روز‌های اخیر با ۱۲۴ صورت گرفته در خصوص قیمت اقلام کالا‌های اساسی بوده است.

کارشناسان این مرکز همچنین در خصوص طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی اقلام و کالا‌های مشمول، پاسخ‌های اقناعی لازم را برای روشنگری و شفاف‌سازی به تماس‌گیرندگان و مخاطبان ارائه می‌دهند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده