تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۲۵۹۶۹۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری ششمین همایش حفاظت فنی و بهداشت در شرکت سیمان بجنورد

‌می‌متالز - ششمین همایش مسوولین ایمنی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کارخراسان شمالی در محل شرکت سیمان بجنورد با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی بیان کرد: باعث افتخار است که در استان خراسان شمالی مجموعه‌ای توانمند و منسجم همچون شرکت سیمان بجنورد داریم.
مهدی اسلام خواه گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی در سطح استان خراسان شمالی در مسیر سال‌ها فعالیت خود و کسب تجربیات فراوان و ارزنده در راه پیشبرد اهداف ملی در راستای صیانت از نیروی کار و خود کفایی در تولید پر توان ظاهر شده اند.
وی همچنین با ابراز خرسندی از وجود بیش از ۵۰۰ مسوول حفاظت ایمنی و بهداشت در سطح کارگاه‌های استان افزود: اگر حوادث و بیماری‌های ناشی از کار حذف شوند نیروی انسانی چابک و بهره وری افزایش خواهد یافت که این امر سبب تامین زنجیره‌ای سبز در مسیر بهبود عملکرد زیست محیطی، نیروی انسانی، تولید و مصرف خواهد شد.
اسلام خواه تصریح کرد: برگزاری این نوع همایش‌ها در سطح استان و کشور نشان از اهمیت حفظ سلامتی کارگران و نهادینه کردن مسائل حفاظتی و بهداشتی در محیط کار دارد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی ضمن تشکر از بازرسین کار استان و برگزار کنندگان این همایش از غرفه وسائل و آلات حفاظت فردی بازدید کرد.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عناوین برگزیده