تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۶۰۳۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در صورت مالی "ومعادن" ثبت شد:

ارزش بازار شرکت‌های بورسی "ومعادن" رکورد زد

‌می‌متالز - "ومعادن" ارزش بازار خود را در بخش سرمایه‌گذاری شرکت‌های بورسی مبلغی بالغ‌بر ۱،۶۸۱،۰۳۳ میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با ماه گذشته با ۵ درصد افزایش ارزش بازار روبه‌رو بود.

به گزارش می‌متالز، ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های "ومعادن" در اردیبهشت‌ماه سال جاری در بخش شرکت‌های «بورسی» برابر با ۱،۶۸۱،۰۳۳ میلیارد ریال اعلام شد. همچنین در این بازه زمانی عمده‌ترین ارزش بازار مربوط به «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱،۴۳۷،۴۱۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

درواقع می‌توان گفت بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ارزش بازار ۱،۳۶۲،۱۴۲ میلیارد ریالی در فروردین‌ماه به ۱،۴۳۷،۴۱۲ میلیارد ریال در اردیبهشت رسید که درواقع حدود ۶ درصد افزایش ارزش صورت گرفته است.

ارزش بازار شرکت‌های بورسی
بر پایه این گزارش، "ومعادن" ارزش بازار خود را در بخش سرمایه‌گذاری شرکت‌های بورسی مبلغی بالغ‌بر ۱،۶۸۱،۰۳۳ میلیارد ریال ارائه کرد که در مقایسه با ماه گذشته با ۵ درصد افزایش ارزش بازار روبه‌رو بود. با توجه به نمودار فوق، می‌توان دریافت این شرکت توانسته رکورد جدیدی را در بخش ارزش بازار سرمایه‌گذاری در بورس به ثبت برساند که درواقع می‌تواند خبر مثبتی برای سهامداران شرکت داشته باشد.

طبق گزارش صورت گرفته، بیشترین ارزش بازار "ومعادن" در صورت وضعیت پرتفوی بورسی مربوط به شرکت «سنگ‌آهن گل گهر» با ۴۹۷،۲۳۵ میلیارد ریال بود. همچنین در جایگاه بعدی نیز شرکت «معدنی و صنعتی چادرملو» با ۳۵۲،۲۲۱ میلیارد ریال قرار داشت که در مقایسه با ارزش بازار ماه گذشته خود با افزایش ۶ درصدی مواجه بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده