تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۵۳
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۶۰۷۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نشست مدیرکل امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه‌گذار شرکت سیمان مارگون

‌می‌متالز - نشست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه گذار خارجی شرکت سیمان مارگون استان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای حل مسائل و مشکلات مربوط به کارخانه سیمان مارگون با سرمایه گذار این شرکت دیدار کرد.
شریف پور در این نشست گفت: کارخانه سیمان مارگون از جمله طرح‌های مهم و تولیدی در استان است که نقش بسیار تاثیرگذاری در رونق تولید و اشتغال استان دارد.
شریف پور افزود: استاندار و همچنین حوزه اقتصادی استان به جد به دنبال حمایت از سرمایه گذاران در استان و همچنین خواهان رفع مشکلات مربوط آن‌ها در استان هستند که ان شاء الله با تعامل بیشتر شاهد رشد و رونق سرمایه گذاری در استان خواهیم بود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از عباس فواز سرمایه گذارخارجی در استان خواست تا در زمینه‌های دیگر در استان سرمایه گذاری نماید و از وی خواست که استان را به عنوان وطن دوم خود بداند.
عباس فواز سرمایه گذار شرکت سیمان مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از مسائل و مشکلات این کارخانه سخن گفت.
شریف پور اظهار داشت: به زودی جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی استان در راستای حل مسائل و مشکلات مربوط به کارخانه سیمان مارگون تشکیل خواهیم داد.

منبع: کبنا نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده