تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۴
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۲۶۰۷۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در دیدار امام جمعه با عباس فواز صورت گرفت

استقبال سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون جهت ساخت بیمارستان

‌می‌متالز - حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به درخواست خود مبنی بر احداث بیمارستان از سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون، گفت:خوشبختانه سرمایه گذار کارخانه سیمان با چهره باز از این درخواست استقبال کرد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام «رحم الله خواجه پور» در دیدار با حاج عباس فواز سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون و مهندس عطار زاده مدیر عامل این کارخانه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های آنان در جهت تولید و همچنین حسن نیت ایشان در جهت ایجاد اشتغال در این منطقه محروم، گفت: کارخانه سیمان مارگون یک نعمت بسیار بزرگی برای این استان، استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه است.


امام جمعه شهرستان مارگون افزود: تولید با کیفیت سیمان، ایجاد شغل برای بیش از هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم، همکاری با سایر مسوولان، موسسات خیریه، اختصاص سیمان به مراکز مذهبی مارگون و منازل زلزله زده شهرستان دنا از برنامه‌هایی بود که توسط سرمایه گذار لبنانی صورت گرفته که قابل تحسین است.


وی به اولویت‌های مهم شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: اگرچه یکی از اولویت‌های این منطقه تکمیل مسجد امام حسین علیه السلام است، اما مهم‌تر از آن ساخت بیمارستان در شهر مارگون برای رفاه حال بیماران می‌باشد که امیدوارم با شناختی که بنده از سرمایه گذار کارخانه سیمان و مدیرعامل دارم در ساخت این بیمارستان تسریع بفرمایید.


حجت الاسلام خواجه پور با توجه به ضرورت تاسیس این کارخانه سیمان، گفت: مناطقی دور افتاده همچون زیلایی و سیلاب کلوار از چنین نعمتی به خاطر مسیر‌های ناهموار محروم هستند و مسافت دور که در این شرایط سخت اقتصادی برای آن‌ها هزینه بردار بوده، لازم است دفتر فروش سیمان و فضایی برای خرید سیمان در این دو منطقه راه اندازی شود.


امام جمعه شهرستان مارگون گفت: در جهت حمایت از تولید کارخانه سیمان مارگون یک لحظه عقب نشینی نکرده و نخواهم کرد و علاوه بر وظیفه‌ای که نسبت به منویات مقام معظم رهبری که حمایت از تولید است دارم، بلکه باید در این حمایت از تولید تلاش مان را مضاعف کنیم و از طرفی با حمایت از تولید باید از شخص حاج عباس فواز این سرمایه گذار لبنانی که نسبت به این منطقه لطف وافری داشتند، استقبال و پذیرایی کنیم.


حاج عباس فواز ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام خواجه پور امام جمعه شهرستان مارگون، گفت: با دلگرمی‌های شما و حمایت‌های شما می‌توانیم فاز‌های بعدی کارخانه سیمان را راه اندازی کنیم.


سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون در پاسخ به خواسته حجت‌الاسلام خواجه پور در جهت احداث بیمارستان در شهر مارگون، گفت: برای ساخت بیمارستان در شهر مارگون آمادگی کامل را داریم و انشاءالله در اسرع وقت اقدام خواهیم کرد.


وی افزود: برای راه اندازی دفتر فروش در مناطق محروم تلاش و قول مساعد خواهم داد.

حاج عباس فواز با اشاره به مشکلاتی که در کارخانه سیمان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از همه مسوولین انتظار دارم که حامی تولید باشند و برای رفع موانع تولید در کارخانه تلاش کنند.


در پایان حجت‌الاسلام خواجه پور امام جمعه شهرستان مارگون از حاج عباس فواز و مهندس عطار زاده مدیرعامل کارخانه سیمان با اهدای لوح سپاس از آن‌ها تجلیل کرد.

منبع: خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده