تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۴
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۲۶۰۸۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هدیه امیدوار کننده صرافی کوینکس به ۱۰ هزار کاربر برای انجام معاملات فیوچرز

‌می‌متالز - معاملات فیوچرز جزو مشتقات مالی رایج است که به تازگی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مشتقات این بازار شناخته شده است. شاید باورش سخت باشد، اما تحقیقات و نتایج داده‌های Coin Glass نشان می‌دهد که حجم معاملات روزانه معاملات فیوچرز رمز ارز‌ها در مارس ۲۰۲۰ میلادی (معادل اسفند ۱۳۹۹ شمسی)، تنها ۱۰ میلیارد دلار بوده، اما این رقم در ماه می ۲۰۲۱ میلادی (معادل اردیبهشت ۱۴۰۰ شمسی)، به ۵۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت که باعث خوشحالی بسیاری از معامله گران شد.

به گزارش می‌متالز، طی دو سال گذشته، ارزش بازار ارز‌های دیجیتال به شدت افزایش یافته است. در مارس ۲۰۲۰ میلادی (معادل اسفند ۱۳۹۹ شمسی)، قیمت بیت کوین تنها ۵۰۰۰ دلار بود، اما در نوامبر ۲۰۲۱ میلادی (معادل آبان ۱۴۰۰ شمسی)، قیمت این ارز دیجیتال پر سر و صدا ۱۰ برابر شد و قیمت آن به بیش از ۶۷۰۰۰ دلار رسید.

در آن زمان، بسیاری بر این اعتقاد بودند که در چنین بازار رو به رشدی از هر ارز دیجیتالی که خریداری کرده‌اند، می‌توانند سود کسب کنند، اما متأسفانه ارزش بازار ارز‌های دیجیتال اخیراً کاهش پیدا کرده است.

این بازار تحت تأثیر عوامل کلان اقتصادی قرار گرفته، بسیاری از کاربران به سختی می‌توانند سود‌های زیاد در مدت زمان کم از طریق معاملات اسپات کسب کنند که این موضوع باعث نگرانی بسیاری از مردم شده است. البته برخی از افراد و سرمایه‌گذاران تصمیم گرفته‌اند که اقدام به ذخیره ارز‌های دیجیتال و نگهداری آن‌ها برای طولانی مدت کنند. خوشبختانه با پیشرفت روز به روز این بازار، سرمایه گذاران کوتاه مدت راه حلی برای کسب سود پیدا کرده‌اند که شاید برای شما هم جالب باشد!

معاملات فیوچرز در بازار نزولی و معاملات اسپات در بازار صعودی

معاملات فیوچرز جزو مشتقات مالی رایج است که به تازگی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مشتقات این بازار شناخته شده است. شاید باورش سخت باشد، اما تحقیقات و نتایج داده‌های Coin Glass نشان می‌دهد که حجم معاملات روزانه معاملات فیوچرز رمز ارز‌ها در مارس ۲۰۲۰ میلادی (معادل اسفند ۱۳۹۹ شمسی)، تنها ۱۰ میلیارد دلار بوده، اما این رقم در ماه می ۲۰۲۱ میلادی (معادل اردیبهشت ۱۴۰۰ شمسی)، به ۵۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت که باعث خوشحالی بسیاری از معامله گران شد.

روند بازار تاثیری بر حجم معاملات فیوچرز نداشته است

حجم معاملات فیوچرز چندان تحت تأثیر روند بازار قرار نگرفته است؛ چراکه تأثیر بازار گاوی یا خرسی در مورد معاملات فیوچرز کاملاً ناچیز است و اصلاً به حساب نمی‌آید. به صورت کلی، سود و زیان معاملات فیوچرز به نوسانات بازار بستگی دارد و برخلاف معاملات اسپات که در آن سرمایه گذاران با نگه داشتن رمزارز‌ها در یک جهت معامله می‌کنند، معاملات فیوچرز این امکان را دارند که هر لحظه حق انتخاب داشته باشند که سرمایه‌گذاری و معامله در جهت رشد بازار یا در جهت نزول بازار باشد.

البته این تمام ماجرا نیست! هر فردی در معاملات فیوچرز اغلب دارای اهرم بالایی است که به سرمایه گذاران این بخش کمک می‌کند تا با وجود شرایط نزولی بازار به طور مؤثر از سرمایه خود استفاده کرده و بیشترین سود‌ها را حتی در بازار نزولی کسب کنند (این استراتژی برای بازار بی ثبات فعلی می‌تواند بهترین استراتژی برای کسب سود‌های کلان باشد).

کدام پلتفرم را برای معاملات فیوچرز انتخاب کنم؟

امروزه بازار ارز‌های دیجیتال مملو از پلتفرم‌های معاملاتی فیوچرز است به صورتی که همه آن‌ها شرایط مختلفی برای کنترل و مدیریت ریسک‌های بسیار بالای معاملات (همراه با جدیدترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها در این عرصه) را دارند. در میان تمامی این پلتفرم‌ها یک صرافی قدیمی رمزارز‌ها به نام کوینکس وجود دارد که خیلی قبل‌تر از این تلاطم‌ها و بی ثباتی‌ها محصولات فیوچرز را معرفی کرد تا خدمات فیوچرز ساده و با استفاده آسان را به کاربران ارائه دهد.

با وجود این بازار تیره و تارِ نزولی، صرافی کوینکس هرگز از ارائه خدمات به کاربران دست برنداشته است و حتی وعده داده که از ۱۹ تا ۲۷ می (معادل ۲۹ اردیبهشت تا ۶ خرداد)، صرافی کوینکس رویداد جدیدی را راه‌اندازی کند.

این رویداد در توییتر و اینستاگرام صرافی کوینکس برگزار می‌شود و در آن قرار است که بیش از ۱۰,۰۰۰ کاربر را به معاملات در بازار فیوچرز به صورت رایگان دعوت کنند! در طول این رویداد، کاربران می‌توانند پست‌ها یا توییت‌هایی را با هشتگ #CoinExFutures در صفحه رسمی @coinex_farsiofficial در اینستاگرام و یا توییتر رسمی CoinEx_official@ ارسال کنند.

پس از پایان رویداد، صرافی کوینکس از میان شرکت کنندگان به ۱۰ هزار معامله‌گر خوش شانس هدیه ۵ دلاری برای انجام معامله در فیوچرز را اعطا می‌کند. علاوه بر این، کاربرانی که هدیه آزمایشی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند پس از معامله فیوچرز در صرافی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود کیفیت خدمات، به صرافی کوینکس ارسال کنند. احتمالاً برایتان جالب باشد که حتی این نظرات در صورت تأیید توسط تیم کوینکس، می‌توانند برای نویسنده نظر پاداش ۱۰۰ CET به همراه داشته باشد.

در بازار نزولی، معاملات فیوچرز را جدی بگیرید!

زمانی که بازار نزولی است، انجام معاملات فیوچرز برای کسب سودِ چند برابر راه بسیار خوب و مطمئنی برای کسب سود است. کوینکس با ارائه این پاداش و هدیه برای انجام معاملات فیوچرز سعی داشته که هدیه امیدوارکننده را به معامله گران اعطا کند تا این دوران سخت و راکد هم به خوبی و با همدلی تمامی کاربران دنیای بلاکچین به پایان برسد.

البته این موضوع را هم نباید فراموش کنیم که این هدیه همچنین می‌تواند نشان دهنده اعتماد صرافی به محصولات فیوچرزِ خود باشد. اگر به معاملات فیوچرز علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با بودجه اندک، سود زیادی را کسب کنید، همین حالا به توییتر و اینستاگرام صرافی کوینکس بپیوندید و در این رویداد شرکت کنید! بودجه‌ای که برای انجام این معاملات آزمایشی قرار داده شده، بسیار زیاد بوده و شانس برنده شدن شما بسیار بالاست و شما می‌توانید فرد خوش شانس بعدی باشید!

منبع: رویداد 24

عناوین برگزیده