تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۵
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۶۱۹۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تسریع روند رسیدگی به شکایات ۱۲۴ در استان البرز

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت البرز گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی به‌تازگی به سامانه ملی متصل شده است و این سامانه اکنون به‌صورت ۳ شیفت می‌تواند در هر شیفت ۴ پاسخگو سامانه ۱۲۴ را به همشهریان البرزی متصل کند.

به گزارش می‌متالز، رامین ربیعی افزود: نظارت بر بازار استان البرز با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی تسهیل شده است و اکنون روزانه بیش از ۳۰۰ تماس تلفنی با این سامانه برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: در روش جدید، تماس‌گیرنده با دریافت پیامک از روند رسیدگی و نتیجه شکایت خودآگاه می‌شود.

ربیعی با اشاره به ثبت بیش از هزار مورد شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴، اعلام کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و رعایت نشدن ضوابط عرضه کالا، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ گزارش کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده