تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۲۶۱۹۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دیدار با نماینده، ولی فقیه در لرستان مطرح شد؛

اجرای فعالیت‌ها بر اساس سند آمایش، سبب تحول شاخص‌های اقتصادی لرستان می‌شود

‌می‌متالز - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان، گفت: اگر تمامی فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف مرتبط با وزارت صمت در استان لرستان را بر اساس سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری این استان انجام شود، شاهد تحول در شاخص‌های اقتصادی این استان در آینده نزدیک خواهیم بود.

به گزارش می‌متالز، محمدجواد حاجی‌حسینی ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای برنامه‌های تحولی وزارت صمت در بخش‌های مختلف، از تنظیم سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری لرستان در این وزارتخانه با استفاده از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی با اشاره به دغدغه‌های جدی وزارت صمت در مقابله با فساد در بخش‌های مختلف؛ هوشمند سازی بسیاری از فرآیند‌های اداری موجود در بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری، حذف امضا‌های طلایی و فساد‌های مربوط به این حوزه در این وزارتخانه را ازجمله دستاورد‌ها و دغدغه‌های جدی دوره تحول برشمرد.

حاجی‌حسینی عنوان کرد: اجرای بیش از صد برنامه تحولی در دستور کار وزارت صمت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور قرار دارد که در مسیر تکمیل و پیشرفت آن‌ها به همراهی و هدایت نخبگان و فرهیختگان به‌ویژه نمایندگان، ولی فقیه و ائمه جمعه نیازمندیم.

معاون وزیر صمت همچنین به افزایش قابل‌توجه حجم صادرات غیرنفتی کشور اشاره کرد و افزود: باوجود تداوم شرایط تحریمی و جنگ ظالمانه اقتصادی دشمنان، شاهد مثبت شدن تراز تجاری کشور و افزایش قابل‌توجه حجم صادرات غیرنفتی کشور بر اساس وعده وزیر صمت در زمان رأی اعتماد، بودیم.

وی اضافه کرد: وزارت صمت برای تحقق اهداف شعار سال و منویات رهبری معظم انقلاب از همان روز‌های نخست سال نسبت به تجمیع تمامی ظرفیت‌ها و امکانات اقدام و برنامه جامع خود در حوزه دانش‌بنیان را ابلاغ کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده