تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۹
بازدید: ۸۲۷
کد خبر: ۲۶۲۰۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شاملا درباره فعالیت خود شفاف سازی کرد

‌می‌متالز - شاملا اطلاعات سال مالی ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ را منتشر کرد.

به گزارش می‌متالز، شاملا ادعای عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری و توزیع کالای داخلی توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان را رسیدگی می‌کند.

شرکت معدنی املاح ایران که با نماد شاملا در بورس فعالیت می‌کند که اطلاعات بااهمیت - (طرح دعوی علیه شرکت - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ را منتشر کرد.

موضوع دعوی علیه شرکت، عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و توزیع کالا تولید داخل در سال ۱۳۹۷ و طرف دعوی شرکت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.

طرح اولیه موضوع عبارت است از ادعای عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری و توزیع کالا داخلی توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برای عملکرد سال مالی منتهی ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ در خصوص فروش محصول سولفات سدیم که در شعبه چهل و سوم بدوی تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

شرح کامل ادعای طرف مقابل عبارت است از ادعای عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری و توزیع کالای داخلی توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان برای عملکرد سال مالی منتهی ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ در خصوص فروش محصول سولفات سدیم که در شعبه چهل و سوم بدوی تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است؛ بنابراین این شرکت در حال گردآوری تمهیدات و دفاعیات لازم جهت دفاع از حقوق حقه خود است.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده