تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۲۶۲۵۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه در مراسم افتتاحیه سالن تیراندازی شهید خزایی؛

توسعه ورزش را رسالت خود می‌دانیم

‌می‌متالز - سالن تیراندازی شهید محسن خزایی در مجموعه ورزشی صفاییه با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم افتتاحیه سالن تیر اندازی شهید محسن خزایی با حضور محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اعضای هیئت مدیره باشگاه، امام جمعه شهر مبارکه، رییس فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک میلاد امام رضا و خوش‌آمدگویی به حضار اظهار کرد: شهرستان مبارکه ۵۷۰ شهید و ۳۰ شهید حرم و ۱۵ سردار شهید و همچنین شرکت فولاد مبارکه ۲۱شهید و ۹ شهید باشگاه سپاهان تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: باشگاه سپاهان در راستای اهداف راهبردی فولاد مبارکه و ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، با پر کردن اوقات فراغت جوانان، استعدادیابی و معرفی به تیم‌های ملی در جهت رسالت‌های خود فعالیت دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مجموعه ورزشی شماره ۱ باشگاه سپاهان ۵۶ هزار متر مربع فضا دارد و سالن‌های توحید، عدل، نبوت، امامت، معاد و کوثر برای رشته‌های گوناگون در قالب ۱۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و سرباز به سرویس دهی به ورزشکاران میپردازد.

ساکت گفت: زمین فوتبال استاندارد و تمرینی در این مجموعه مستقر است و امروز یکی از فاز‌های توسعه و طرح جامع این مجموعه را شاهد هستید.

وی بیان کرد: امروز خوشبختم که سالن تیراندازی به نام شهید محسن خزایی که از طلایه داران عرصه فرهنگ و رسانه و صنعت می‌باشند را افتتاح می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: این سالن ۲۰ خط تیر اندازی شامل ۱۰ خط تفنگ و ۱۰ خط تپانچه آماده استفاده برای تیم‌ها و ملی پوشان و پرسنل فولاد و مردم شهرستان مبارکه است.

سردار مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیر اندازی در ادامه اظهار کرد: به آقای ساکت به عنوان یکی از مدیران ورزش کشور افتخار میکنیم که در همه ابعاد کوشیده است.

وی بیان کرد: پیشنهاد من این است که سپاهان یک دهکده المپیک درست کند چرا که شأن آن بالاتر از باشگاه است.

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: اصفهان قهرمانان زیادی را در عرصه تیراندازی چه در عرصه ملی و چه در میدان‌های بین المللی دارد و باید با تقویت این ورزش تلاش کنیم تیراندازی اصفهان در عرصه ملی و بین المللی بدرخشد.

سخنران بعدی این مراسم، محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: مجموعه صنعتی فولاد مبارکه در راستای مسوولیت اجتماعی خود، گسترش فرهنگ ورزش گام برمی‌دارد و مصمم هستیم که هدفمندتر از گذشته اقداماتی را در حوزه ورزش به ویژه در استان اصفهان و شهرستان مبارکه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: ورزش در هدایت جوانان به مسیر درست و پر کردن اوقات فراغت و تمرین چگونگی گذران زندگی نقش مهمی دارد.

طیب نیا بیان کرد: در بعضی از ورزش‌ها، چون کشتی، وجهه پهلوانی ورزش از جنبه قهرمانی آن اهمیت بالاتری دارد. جنبه پهلوانی در ورزش تیراندازی نیز به عنوان یکی از ورزش‌های توصیه شده است.

وی افزود: تیراندازی جزو ورزش‌های خاص است؛ اول اینکه در تیراندازی شما باید هدف داشته باشید و بدون آن نمی‌توانید تیراندازی کنید؛ نکته دوم اینکه بعد از تعیین هدف باید بدانی که کجا مستقر شوی و بهترین موقعیت را انتخاب کنی، یک موقعیت مستحکم و امن را باید انتخاب کنید؛ ویژگی بعدی تمرکز بر هدف است و شما باید متمرکز بر هدف شوید و این تمرکز یکی از ویژگی‌های بارز این ورزش است و اگر نتوانی تمرکز کنید موفق نمی‌شوید، نکته بعد بحث آرامش است، در اغلب ورزش‌ها وقتی به اوج میرسید که در مرتبه بالای هیجان باشید در حالی که در تیراندازی جهت موفقیت باید در اوج آرامش باشید.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: باید جنبه‌های روحانی ورزش را هم در نظر گرفت، ما توسعه ورزش را از رسالت‌های خود می‌دانیم و این از مطالبه‌های ما هست.

در پایان مراسم از سالن تیراندازی شهید محسن خزایی رونمایی شد و مسوولان و حاضران به بازدید از این مجموعه ورزشی پرداختند.

لازم به ذکر است شهید محسن خزایی مدیر اسبق روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه سپاهان و خبرنگار شبکه خبر بود که در دفاع از حرم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده