تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۲۱
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۶۱۲۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

حمایت از باشگاه سپاهان بیشتر از قبل ادامه خواهد یافت

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از گذشته تاکنون حمایت کرده‌ایم و باز هم بیشتر از قبل حمایت خواهیم کرد.

به گزارش می‌متالز، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در کارگاه مدل کسب و کار فولاد مبارکه در مورد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، باشگاهی درجه یک در کشور است چرا که فولاد مبارکه نیز شرکتی برتر در سطح کشور و منطقه است و همیشه انتظار می‌رفته که این باشگاه حرفه‌ای‌تر از قبل رشد کرده و به جایگاه اصلی و واقعی خود در ورزش کشور برسد.

وی گفت: حوزه باشگاه‌داری در کشور ما با باشگاه‌داری در دنیا متفاوت است و ما توقع داریم باشگاه سپاهان در زمینه باشگاه داری و زمینه‌های دیگر با برنامه ریزی به زودی به بالاترین سطح در دنیا برسد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: سپاهان باید مدل‌های درآمدزایی خود را قوی‌تر از قبل طراحی و پیاده کند. باشگاه سپاهان علیرغم همه مشکلات و موانعی که در ورزش کشور دارد باید در بازه زمانی مشخصی به اهداف اقتصادی خود و دیگر اهداف از پیش تعیین شده برسد چرا که این باشگاه با عملکردی کیفی در حال فعالیت است.

وی تأکید کرد: ما باید برند سپاهان را از برندی منطقه‌ای و ملی به برندی بین المللی تبدیل کنیم چرا که این برند در بسیاری از رشته‌ها فعال بوده و به طور مثال می‌تواند در بسیاری از شهر‌های دیگر نیز تیم‌های ورزشی خود را تشکیل داده و به فعالیت بپردازد. البته تاکنون فعالیت‌های زیادی برای اعتلای برند سپاهان انجام شده، ولی این فعالیت‌ها باید جدی‌تر و بیشتر از قبل انجام شود.

طیب نیا افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باید مدل‌های کسب و کار خود را در جهت گسترش فعالیت‌های خود توسعه دهد و مسئولیت اجتماعی خود را نیز تقویت نمایند تا این همه این فعالیت‌ها در جهت تقویت سپاهان انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: باشگاه فولاد مبارکه می‌تواند در عرصه‌های دیگر مانند تولید پوشاک، ایجاد کمپ‌های ورزشی و... وارد شود و با قدرت قدم بردارد. همینطور در عرصه‌های فرهنگی نیز باید با قدرت بیشتری پیش برود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: سپاهان جزء معدود باشگاه‌هایی است که تیم‌های پایه تا بزرگسال را در بسیاری از رشته‌ها دارد و در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و در عرصه نوآوری و دانش بنیان با نگاهی متفاوت نسبت به دیگر باشگاه‌ها اقدامات خود را انجام می‌دهد.

وی متذکر شد: ما از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از گذشته تاکنون حمایت کرده‌ایم و باز هم بیشتر از قبل حمایت خواهیم کرد، چون اعتقاد داریم این باشگاه باید قوی‌تر از قبل فعالیت‌های خود را انجام داده و با قدرت بیشتری برای رسیدن به جایگاه واقعی خود تلاش کند. علاوه بر این در عرصه‌های جدید نیز باید با قوت ورود پیدا کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده