تاریخ: ۲۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۲۴۵۰۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت ۲۳ دی:

فولاد مبارکه، در همه عرصه‌ها نماد موفقیت و الگوی راهبردی است

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ورزشکاران و مربیان در رشته‌های مختلف آقایان و خانم‌ها، روز ۲۳ دی را به کارگران پر تلاش، متخصصان ارزنده، مسوولان پرکار، مدیران شایسته، هیئت مدیره و مدیرعامل جهادی شرکت فولاد مبارکه و همه آنانی که به عنوان خانواده بزرگ شرکت فولاد مبارکه تلقی می‌شوند صمیمانه تبریک می‌گویم.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اظهار کرد: ۲۳دی ماه روزی بسیار مبارک برای توسعه کشور است و جزو افتخارات بزرگی است که در تاریخ صنعت و سازندگی کشور ثبت شده است.

وی افزود: شروع فعالیت و افتتاح فولاد مبارکه به عنوان نماد افتخار صنعتی و نماد بالندگی برای خودکفایی، نماد اقتصاد مقاومتی و بهره وری ارزنده و کامل و جامع یک صنعت پویا و آغازی بر سازمان بزرگ صنعتی فولادی کشور است که با اتکا به تکنولوژی نوین و دانش برتر کارشناسان، مدیران، و همت ارزنده کارگران، تکنسین‌ها و مدیران خود بزرگترین پروژه علمی را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رقم زد و افتخاری برای کشور است.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: امروز شرکت فولاد مبارکه صرفا به عنوان یک صنعت تولیدی فولاد شناخته نمی‌شود؛ بلکه به عنوان یک صنعت پویاست که نیروی انسانی بسیار توانایی را در دل خود پرورش می‌دهد، همانطور که پیش‌تر پرورش داده است و نیرو‌هایی اثرگذار بر توسعه صنعت کشور هستند.

ساکت افزود: این نگاهی است که مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه، دکتر طیب نیا هم در برنامه بزرگداشت سالروز تاسیس شرکت فولاد مبارکه بر آن تاکید داشتند و اینکه در مسیر پیش رو مراحل مختلف برای رسیدن به تولید کیفی و امروز به مرحله توسعه رسیده‌ایم؛ توسعه‌ای که در بخش‌های صنعتی، مدیریتی و منابع انسانی فراگیر است.

وی تصریح کرد: امروز فولاد مبارکه نماد صرفه جویی در آب، استفاده بهینه از انرژی و نماد تلاش در حوزه‌های آموزشی و ارتقای کیفی تولید است و همچنین نماد تلاش در عرصه مسوولیت‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: امروز فولاد مبارکه در کنار خودکفایی صنعتی که در آن تلاش کرده و به نتیجه رسیده اقدامات ارزنده‌ای را در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی آموزشی، خدماتی، درمانی، پزشکی، ورزشی، فرهنگی، دینی و اجتماعی در خود دارد.

ساکت ادامه داد: فولاد مبارکه، به عنوان صنعتی فراگیر در همه عرصه‌ها و به عنوان نماد موفقیت و الگوی راهبردی برای تمام کشور است.

وی بیان کرد: در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، موضوع ورزش و زیرساخت‌های ورزشی را مورد توجه قرارداده است. از ورزش صنعت فولاد و کارگری که امروز با همت کارگران و متخصصان و پرسنل و راهبرد‌های امور ورزش شرکت فولاد مبارکه و همکاری شرکت فولاد مبارکه سپاهان به طور فراگیر تلاش می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: در حوزه ورزش قهرمانی سال گذشته مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با راهبرد‌های شرکت فولاد مبارکه نزدیک به ۷۵ ورزشکار آقا و حدود ۶۴ ورزشکار خانم را به عنوان قهرمانان ملی به تیم‌های ملی ارائه می‌کند.

ساکت گفت: اکنون در ۲۷ رشته و ۹۳ تیم ورزشی، ۲ هزار و ۴۰۴ ورزشکار در رشته‌های مختلف این باشگاه تلاش می‌کنند. در اصل شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان این نقش را در کمک به تیم‌های ملی ایفا می‌کنند؛ برای اینکه بتوانند از نام مقدس ایران در عرصه بین المللی دفاع کنند و بدرخشند. فولاد مبارکه این رسالت را بالاتر از همه باشگاه‌ها و صنایع ایران به دست آورده و توانسته موفق باشد.

وی ادامه داد: همچنین فراموش نکنیم که در زیرساخت‌ها گره چندین ساله ورزشگاه نقش جهان که متاسفانه به گل نشسته بود را شرکت فولاد مبارکه باز کرد و بزرگترین پروژه ورزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران برای مسابقات ملی و بین المللی هدیه داد.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: این کار نمادی از انجام مسوولیت‌های اجتماعی و همچنین نمادی از ظرفیت ملی و بین المللی است که برای کشور ایجاد شده تا بتواند به عنوان یک ورزشگاه استاندارد، زیبا و شکیل با آخرین استاندارد‌های روز دنیا، محلی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی باشد.

ساکت بیان کرد: در این راستا باشگاه سپاهان بر اساس سیاست‌های شرکت فولاد مبارکه در رشته‌های مختلف تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهد و خوشبختانه در تمامی رشته‌ها تیم‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جایگاه برتر و در مسیر موفقیت تلاش می‌کنند تا بتوانند از نام باشگاه و ظرفیت‌های مجموعه به خوبی دفاع کنند و در این راه موفق باشند.

وی گفت: به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ورزشکاران و مربیان در رشته‌های مختلف آقایان و خانم‌ها روز ۲۳ دی ماه را حضور کارگران پر تلاش، متخصصان ارزنده، مسوولان پر کار، مدیران شایسته و هیئت مدیره پرتلاش و مدیر عامل جهادی شرکت فولاد مبارکه و همه آنانی که به عنوان خانواده بزرگ شرکت فولاد مبارکه تلقی می‌شوند صمیمانه تبریک میگویم.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: افتخار می‌کنیم که پایگاه خبری شرکت فولاد مبارکه، ایراسین، در مسیر ترسیم موفقیت‌های صنعتی، تولیدی، خودکفایی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شرکت بزرگ به خوبی رسالت خود را انجام می‌دهد و از دست اندرکاران این مجموعه هم صمیمانه سپاسگزارم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده