تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۶۲۶۰۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرکل صمت گیلان:

تولید بیش از ۸۰ درصد کفپوش و قطعات تزیینی خودرو در گیلان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت گیلان گفت: بیش از ۸۰ درصد کفپوش و قطعات تزیینی خودرو در گیلان تولید شده است.

به گزارش می‌متالز، تیمور پورحیدری در بازدید از گروه صنعتی لاستیک گیلان، گفت: ظرفیت‌های قطعه‌سازی خودرو در گیلان منجر به تأمین نیاز بیش از ۸۰ درصد کفپوش و قطعات تزیینی خودرو در گیلان شده است.

وی در این بازدید که باهدف واگذاری زمین جهت طرح توسعه انواع قطعات خودرو به گروه سرمایه‌گذاری لاستیک گیلان بود اظهار داشت: امروز دادستان بخش سنگر با حضور در شهر صنعتی رشت و صدور دستور انقلابی و جهادی جهت رفع مشکل زمین تحت قرارداد شهر صنعتی رشت و سرمایه‌گذار صنعتی زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر از جوانان این مرزوبوم را فراهم کرد.

مدیرکل صمت گیلان با تشکر از پیگیری‌های مجدانه فرماندار پرتلاش رشت، تصریح کرد: حمایت و دلسوزی کلیه مدیران در سال مزین به تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی می‌تواند بر تأکیدات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشاند.

پور حیدری با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ شرکت قطعه‌سازی خودرو با تکنولوژی جدید در گیلان فعالیت دارند، تصریح کرد: با توانمندی مطلوبی که از سرمایه‌گذاران حوزه قطعه‌سازی خودرو در گیلان سراغ دارم به‌راحتی می‌توان نیازمندی اغلب قطعات پرمصرف و‌های تک خودروسازان مطرح کشور را تأمین نمود و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۱۷ هزار نیروی متخصص را تثبیت کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده