تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۸
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۲۶۲۷۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت لرستان:

نظارت در سامانه ۱۲۴ سنتی نخواهد بود

‌می‌متالز - بهمن جعفری در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت با استاندار لرستان، اظهار کرد: در جلسه‌ای با مدیرعامل ایمیدرو در مورد انجام مطالعات در حوزه پهنه‌های انجام شده در الیگودرز و در بروجرد که چند نقطه امیدبخش در حوزه مواد معدنی غیرفلزی و یک محدوده فلزی در الیگودرز پیدا کرده‌اند مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: همچنین در این جلسه مصوبات سفر مثل مجتمع فولاد ذوب آهن ازنا و سیمان خرم‌آباد که مسایل حقوقی به صراحت به آن اشاره شده است را پیگیری کرده‌ایم.

جعفری اضافه کرد: علاوه بر این یکسری موارد در نهاد ریاست جمهوری را در سامانه مصوبات سفر و علاوه بر آن مصوبات دیگری نیز ذکر شده که پیگیری کنیم.

وی بیان کرد: در استان سه معدن بزرگ داریم که در شورای معادن اعتباری به استان داده شده که در این راستا مناقصه‌ای برگزار و یک پهپاد خریداری شده است.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: با خرید یک پهپاد می‌توانیم پایشی بر معادن در حوزه استخراج و جلوگیری از فعالیت‌های خارج از محدوده داشته باشیم.

جعفری در ادامه گفت: پروژه تحولی وزارت نیز ۱۰۶ پروژه هستند که امسال ۴ پروژه آن انجام شده است.

وی اظهار کرد: از این پروژه درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده در گروه‌های صنعت که محصولات بسته بندی شده دارند، هستند که قیمت‌ها در سرچشمه مشخص و در سطح بازار معین می‌شود.

رئیس سازمان صمت لرستان اظهار کرد: اعتباری به استان داده شده در زمینه پاسخگویی ۱۲۴ که کلیه نظارت‌ها در این بستر باشد و به صورت سنتی نظارتی نخواهیم نداشت، اگر موردی رسیدگی نشود در سطح وزارت خانه مشخص است.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده