تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۶۲۹۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فعالیت ۹ میز تجاری از کشور‌های مختلف در آذربایجان شرقی

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: فعالیت میز‌های تجاری بستر فوق‌العاده‌ای برای توسعه همکاری‌های تجاری با کشور‌های مختلف است که در این زمینه برای محکم‌تر شدن پایه میز‌های تجاری استان باید اقدامات موثری انجام شود.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان افزود: فعالیت میز‌های تجاری بستر فوق‌العاده‌ای برای توسعه همکاری‌های تجاری با کشور‌های مختلف است که در این زمینه برای محکم‌تر شدن پایه میز‌های تجاری استان باید اقدامات مؤثری انجام شود.

وی اضافه کرد: باید در رابطه با توسعه فعالیت میز‌های تجاری استان اقدامات ساختاری انجام شود، زیرا این امر به نفع اقتصاد استان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی به توانمندی‌های فعالان اقتصادی بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: نبود برنامه‌ریزی مناسب، نبود مدیریت و راهبردی واحد ازجمله مسائل مطرح در این حوزه است، بنابراین باید با همفکری و شرکت در جلسات را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم.

پرنیان ضمن اعلام آمادگی برای حمایت و فراهم کردن بستری مناسب به‌منظور فعالیت‌های میز‌های تجاری استان افزود: ایجاد بستر فیزیکی و ارائه خدمات در اتاق بازرگانی تبریز در توسعه فعالیت‌های میز‌های تجاری تأثیر خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: کار‌های بسیاری می‌توان برای توسعه میز‌های تجاری استان انجام داد، اما مسائل باید به‌موقع بررسی شود تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی بابیان این‌که باید جلسات را کاربردی‌تر و عملیاتی‌تر کنیم، تصریح کرد: حل مشکل دو معدن بزرگ استان و لغو عوارض صادرات محصولات فولادی ازجمله اقدامات مهم سازمان صمت در مدت‌زمان کوتاه بود که آثار مطلوب این اقدامات به اقتصاد استان بازمی‌گردد، بنابراین، باید مسائل به‌موقع مطرح شود تا با پیگیری‌های مستمر نتیجه مطلوبی بگیریم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده