تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۱
کد خبر: ۲۶۲۹۷۶
در حاشیه برگزاری میز خدمت در اداره کل صمت اصفهان اعلام شد؛
‌می‌متالز - مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت وزارت صمت در حاشیه برگزاری میز خدمت و ارتباط با مردم در اداره کل صنعت معدن و تجارت اصفهان گفت: هدف سفر‌های دولت به استان‌ها و تشکیل میز‌های ارتباطات مردمی، حل مشکلات شهروندان در اقصی نقاط کشور است.

به گزارش می‌متالز، حسین فرهیدزاده، افزود: در بیست و پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارت صمت در سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان تشکیل و راهنمایی لازم به بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی، معدنی و تجاری ارائه شد، همچنین مصوباتی نیز درباره این واحد‌ها به تصویب رسید و در این میان، برخی از مراجعان مسائل بین دستگاهی داشتند که مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پیگیری لازم درباره درخواست‌های بین دستگاهی صنعتگران از طریق تعامل با مسئولان جهاد کشاورزی، محیط‌زیست، سازمان غذا و دارو، وزارت نیرو و وزارت اقتصاد در حوزه تسهیلات انجام خواهد شد و در پرتو همکاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی، مشکلات این واحد‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت وزارت صمت بیان کرد: سعی ما این است که مشکلات واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری و حتی مردم عادی که در این حوزه با مشکل روبه‌رو هستند و نیاز به دریافت مجوز، پروانه کسب، جواز تأسیس، پروانه بهره‌برداری و ثبت سفارش دارند را پیگیری و برطرف کنیم.

فرهیدزاده تأکید کرد: بسیاری از مدیران کل ستادی و مدیرکل امور صنایع معادن و مدیران کل صنایع شیمیایی و سایر همکاران در این سفر کوشیدند از طریق تماس و نامه‌نگاری، مشکلات صنعتگران استان اصفهان را برطرف کنند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده