تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۲۶۴۰۶۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
به منظور پیگیری شکایات مردمی؛

مدیرکل محیط زیست استان قزوین از معادن خاک صنعتی آوج بازدید کرد

‌می‌متالز - به منظور بررسی میدانی و پیگیری شکایات مردمی، مدیرکل محیط زیست استان به همران چند مسئول استانی از از وضعیت معادن خاک صنعتی شهرستان آوج بازید کرده و در جریان مشکلات این محل قرار گرفتند.

به گزارش می‌متالز، احسان خسروی درباره بازدید از وضعیت معادن خاک صنعتی شهرستان آوج گفت: به منظور پیگیری شکایت مردمی و بررسی میدانی، معدن خاک صنعتی و محل دپو شرکت مزبور، به همراه مدیران دستگاه‌های مسئول از محدوده برداشت معدن و نقاط احتمالی ایجاد آلودگی توسط مدیرکل محیط زیست استان، مدیرکمل دیوان محاسبات و صمت بازدید به عمل آمد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آوج ادامه داد: پس از بازدید مدیران کل و مشاهده اقدامات شرکت مزبور در جهت رفع آلودگی بازدید کنندگان نشستی با اهالی منطقه داشته و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین هم در این بازدید گفت: هوای پاک یکی از نیاز‌های اولیه انسان امروزی برای زندگی سالم است و سازمان حفاظت محیط زیست در راستای وظایف سازمانی با توجه به قوانین و مقررات، برای داشتن هوای پاک وظایفی را بر عهده دارد.

مهران شنتیایی ادامه داد: نظارت بر مراکز معاینه فنی، صنایع فعال و سایر منابع آلاینده بصورت مستمر در برنامه کاری محیط زیست استان وجود دارد و انجام این مهم، نیازمند توجه همگانی جامعه به پاکیزگی هوا است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده