تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۲۶۴۱۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
فوری

حمله سایبری به فولاد خوزستان ناکام ماند

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: صبح امروز بعضی از سیستم‌ها و تجهیزات شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفتند که خوشبختانه علیرغم حملات مذبوحانه صورت گرفته این توطئه ناکام ماند.

به گزارش می‌متالز، امین ابراهیمی افزود: ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح امروز متاسفانه بعضی سیستم‌های شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات به موقع و هوشیاری موجود، این حمله ناکام ماند و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: خط تولید شرکت فولاد هم‌اینک فعال بوده، تمامی کارکنان حوزه‌های مختلف با تعهد و تعلق سازمانی در محل کار حاضر بوده و مختصر اختلالی که به سایت، کانال‌های اطلاع‌رسانی و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: نخبگان و مسوولین امر در حال بررسی جزئیات بیشتر این اتفاق و رفع مشکلات هستند و انشاءالله تا آخر وقت امروز وضعیت به روال عادی بازگردد.

امین ابراهیمی تصریح کرد: همه مجموعه‌های رسانه‌ای کشور توجه داشته باشند که اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از سوی دشمنان و بدخواهان کشور عزیرمان، از تاریخ امروز تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تائید نمی‌شود.

وی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی آخرین اخبار و اطلاعیه‌های شرکت فولاد خوزستان از طریق خبرگزاری‌های رسمی و کانال مجازی شرکت در اپلیکیشن آی‌گپ منتشر خواهند شد.

آدرس اینترنتی کانال رسمی شرکت فولاد خوزستان در پیام رسان آی گپ:

https://iGap.net/khouzestan_steel_co

حمله سایبری به فولاد خوزستان ناکام ماند

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده