تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۲
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۲۶۴۱۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
تا اطلاع ثانوی:

حمله سایبری به "فخوز" منجر به تعطیلی خطوط تولید شد / ادعای مدیرعامل!

‌می‌متالز - شرکت فولاد خوزستان با تایید تهاجمات سایبری از تعطیلی خطوط تولید تا اطلاع ثانوی تعطیل خبر داد، اما مدیرعامل شرکت، ادعای دیگری دارد!

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خوزستان طی اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی اعلام کرد: به دنبال تهاجمات سایبری علیه این شرکت و بنابر ارزیابی کارشناسان ذیربط، "فخوز" به دلیل معضلات فنی قادر به ادامه فعالیت نبوده و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

بر اساس این گزارش، اما امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان مدعی شد: ساعت ۵:۱۵ صبح متاسفانه بعضی سیستم‌های شرکت مورد حمله سایبری قرار گرفت، ولی با اقدامات به‌موقع ناکام ماند و هیچ خسارتی به خط تولید وارد نشد. خط تولید فعال بوده و تمام کارکنان در محل کار حاضرند. مختصر اختلالی که به سایت، کانال‌های اطلاع‌رسانی و سامانه پیامکی شرکت وارد شده درحال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: همه رسانه‌ها توجه داشته باشند اخبار منتشره در کانال تلگرامی شرکت، توسط دشمنان و بدخواهان هک شده و از امروز تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تایید نمی‌شود.

شرکت فولاد خوزستان با سرمایه اسمی ۱۲ هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد و گروه توسعه اقتصادی پایندگان، مالکیت ۴۶.۲ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده