تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۲۶۴۲۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

پرونده نمایشگاه متالورژی و فولاد تبریز بسته شد

‌می‌متالز - نوزدهمین نمایشگاه فولاد، متالورژی، ریخته گری، آهنگری صنایع و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز روز آخر خود را به بهترین نحو ممکن به پایان برد.

به گزارش می‌متالز، چهارمین و آخرین روز از نمایشگاه فولاد، متالورژی، ریخته گری، آهنگری صنایع و ماشین آلات وابسته با شور و حرارت خاص صنعتگران و بازدیدکنندگان به اجرا در آمد، روزی که بار دیگر عظمت صنعت فولاد و متالورژی در کشور را به نمایش گذاشته شد.

صبح امروز، جمعی از مشارکت کنندگان این نمایشگاه، از معدن مس سونگون که یکی از قطب‌های معدنی کشور است، بازدید کردند.

این نمایشگاه که میزبان ۱۰۰ غرفه بوده است و تا روز با استقبال خوب علاقه‌مندان روبه‌رو بوده است، به این بهانه در راستای بررسی کیفیت نمایشگاه از دید مشارکت کنندگان نظر سه نماینده دیگر از صنایع حاضر در نمایشگاه می‌بینید:



ایوب عادلی، مدیرعامل شرکت تولیدی و مهندسی شعله صنعت، در این نمایشگاه اظهار کرد: حدود ۱۲-۱۳ سال پیش در نمایشگاه فولاد تبریز شرکت کرده بودیم، اما برداشت لازم را در آن زمان نداشتیم و به همین دلیل در طول این سال‌ها غایب نمایشگاه بودیم و الان در چنین زمانی نمایشگاه را مثبت ارزیابی می‌کنیم.

وی افزود: نمایشگاه تغییر بنیادی نسبت به آن سال‌ها کرده است، هم از نظر تعداد بازدیدکنندگان و از نظر سطح بحث‌هایی که انجام می‌شود بالاست و اغلب بازدیدکنندگان نیز مخاطبان تخصصی بودند.



جواد عشاق مدیر فروش شرکت تنام سپاهان از دیگر مشارکت کنندگان این نمایشگاه در خصوص مقایسه این نمایشگاه با دوره‌های مشابه در اصفهان و تهران اظهار کرد: با تجربه نمایشگاه‌های قبلی در نمایشگاه تبریز حاضر شدیم و سطح نمایشگاه در حوزه کاری ما بد نبوده است.

وی ادامه داد: مخاطب عام به سمت چنین نمایشگاهی نمی‌آید، مخاطبان غرفه ما نیز اصلا عام نبوده‌اند و همه آن‌ها با یک زمینه فعالیت در حوزه‌های کاری ما از غرفه دیدن می‌کنند و اکثر بازدیدکنندگان قطعات ما را می‌شناسند و با ما در ارتباط هستند.


همچنین سیاوش ادهمی مدیر فروش شرکت آبتین پارسیان پیشرو آپادانا، با اشاره به حضور در پنج نمایشگاه صنعتی دیگر اظهار کرد: فکر نمی‌کردم نمایشگاه با چنین سطح و مخاطبی برگزار شود، از تبریز چیزی جز این نیز انتظار نمی‌رفت تبریز شهر صنعتی است و از آن انتظار چنین نمایشگاهی می‌رفت و حتی از سطح انتظار بالاتر نیز بودند.

وی تاکید کرد: در حوزه ما با مخاطبانی که روبه‌رو بودیم عام نبودند و همه به نحوی با غرفه ما درگیر بودند و تخصصی در این حوزه داشتند که این موضوع منجر به نتیجه بهتر می‌شود.

در پایان این نمایشگاه، به رسم یادبود از مشارکت کنندگان تجلیل شد.



این نمایشگاه به مدت ۴ روز از ۲۹ خرداد تا ۱ تیرماه ادامه داشت و میزبان حضور بیش از ۱۰۰ مجموعه از نقاط مختلف ایران بود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده