تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۲۶۴۷۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در برنامه رادیویی ایران ۶۲۶ رادیو ایلام؛

تشریح برنامه‌های ابلاغی وزارت صمت در راستای تحقق شعار سال

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در ویژه‌برنامه ایران ۶۲۶ با موضوع گرامیداشت دهه تولید و تجارت در استودیو رادیو ایلام حضور یافت.

به گزارش می‌متالز، رضا محمد رحیمی در این برنامه رادیویی به تشریح کلیات برنامه‌های اجرایی وزارت صمت پرداخت و گفت: در چند سال گذشته نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با هدف گذاری صحیح عمدتاً مبتنی بر محور اقتصادی و مرتبط با حوزه تولید و توانمند سازی می‌باشد و امسال نیز برنامه اجرایی وزارت صمت متناسب با شعار سال است.

محمد رحیمی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات مربوط به فعال سازی مجدد واحد‌های راکد صنعتی است که در گام اول واحد‌های راکد و دلایل رکود و تعطیلی آن‌ها شناسایی و در گام دوم بنگاه‌هایی که امکان احیا مجدد به دلیل مشکلات ناشی از تامین مواد اولیه، نقدینگی، موانع محیط زیست، مشکلات بیمه و مالیات ومدیریت، تامین زیرساخت و ... دسته بندی ودر دستورکار قرارگرفتند.

محمد رحیمی به ظرفیت‌های مختلف رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی، دستگاه‌های قضایی و مرکز شبانه روزی حمایت از تولیدکنندگان با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها پای کار هستند و تمام تلاش خود را برای افزایش بهره‌وری از این ظرفیت‌ها در راستای خدمت رسانی و هموار نمودن مسیر تولید به کار می‌بندیم

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام

عناوین برگزیده