تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۲۵
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۲۶۵۸۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

ریسک معامله بر روی فنورد چقدر است؟

‌می‌متالز - سهم فنورد یک افزایش سرمایه پیش رو دارد و قیمت همچنان رشد می‌کند آیا با این تحولات برای خرید این سهم عجله کنیم؟! در ادامه تحلیلی از سهم فنورد را بخوانید.

به گزارش می‌متالز، باتوجه به رشد قیمتی و افزایش سرمایه پیش رو، ورود به سهم نورد و قطعات فولادی برای سرمایه‌گذاران کوتاه مدت توصیه نمی‌شود.

براساس این گزارش در تحلیل تکنیکال سهم فنورد مشخص شد؛ سهم دارای روند صعودی است هرچند از قدرت این روند کاسته شده است. سهم حرکت رو به رشد خود را از سطح حمایتی ۱۴،۰۰۰ تومان آغاز کرده است و در حال حاضر در محدوده هدف قیمتی ۲۵،۰۰۰ تومان و سقف قیمتی تاریخی خود قرار دارد. ذخیره بخشی از سود در همین محدوده باتوجه به مجمع افزایش سرمایه پیش رو، بخصوص برای معامله‌گران کوتاه‌مدتی توصیه می‌شود. حدضرر در ۲۱،۰۰۰ تومان واقع شده است. باتوجه به رشد قیمتی و قرارگیری قیمت در محدوده مقاومتی، ورود به سهم در این محدوده قیمتی توصیه نمی‌شود.

براساس تحلیل بنیادی نیز مشخص شد؛ شرکت نورد و تولید قطعات فولادی فنورد، در زمینه تولید انواع محصولات فولادی فعالیت دارد. مطابق گزارشات سالانه، شرکت توانسته به ازای هر سهم سود ۳۲،۸۴۱ ریالی محقق کند که ۵۶٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

شرکت برای اصلاح ساختار مالی برنامه افزایش سرمایه سنگین ۱،۰۰۰٪ از محل سود انباشته دارد که مجوز این افزایش سرمایه صادر شده است. مجمع عمومی فوق‌العاده برای تصویب افزایش سرمایه در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ برگزار خواهد شد. باتوجه به رشد قیمتی اخیر و افزایش سرمایه پیش رو، ورود به سهم برای سرمایه‌گذاران کوتاه مدتی توصیه نمی‌شود.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده