تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۲۶۶۵۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نگاه تحلیلی به شرکت‌هایی که فردا به مجمع می‌روند

شرکت‌هایی که بیست و یکم تیرماه به مجمع می‌روند

‌می‌متالز - هر یک از شرکت‌هایی که به مجمع عمومی فوق‌العاده می‌روند در خصوص موضوعات گوناگون (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، اصلاح مفاد اساسنامه، تعیین پاداش هیئت‌مدیره، تصویب صورت‌های مالی و افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت‌هایی که در بیست و یکمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی می‌روند شامل شرکت‌های فروسیلیس ایران، گروه صنعتی سپاهان، گروه سرمایه‌گذاری سایپا، صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران، تولیدی لنت ترمز ایران، شهد ایران، صنعتی سپنتا، چدن سازان، بیمه ما، بیمه رازی، فرمان خودرو سپاهان، عطرین نخ قم، تاید واتر خاورمیانه و نورد و تولید قطعات فولادی هستند.

شرکت‌های فروسیلیس ایران، شهد ایران، چدن سازان، بیمه ما، عطرین نخ ایران، نورد و تولید قطعات فولادی به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهند رفت.

هر یک از شرکت‌هایی که به مجمع عمومی فوق‌العاده می‌روند در خصوص موضوعات گوناگون (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، اصلاح مفاد اساسنامه، تعیین پاداش هیات‌مدیره، تصویب صورت‌های مالی و افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نامبرده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

شرکت‌هایی که بیست و یکم تیرماه به مجمع می‌روند

فروسیلیس ایران

شرکت فروسیلیس ایران در تاریخ ۲۱ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۹ صبح به سهامداران اطلاع‌رسانی شده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"فروس" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۵۲۳ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۱،۳۰۹ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۳۹ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه ۹۹ درصد افزایش پیدا کرد.

"فروس" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۷۸ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

گروه صنعتی سپاهان

شرکت گروه صنعتی سپاهان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۴۳۵ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۳،۳۵۴ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "فسپا" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۸۴ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "فسپا" ساعت ۹ صبح روز ۲۱ تیرماه برگزار میشود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"فسپا" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۴۱ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

گروه سرمایه‌گذاری سایپا

گروه سرمایه‌گذاری سایپا در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۶۸۷ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۴۳۰ سود شناسایی کرد.

"وساپا" در این دوره مالی به درآمد عملیاتی ثبت‌شده بالغ‌بر ۲۰۶ میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۵ درصد کاهش یافته است.

"وساپا" در تاریخ ۲۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۹ برگزار میکند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "وساپا" در سال مالی گذشته برابر با ۴۱۲ ریال سود در ازای هر سهم شناسایی شد و از این میزان سود خالص در ازای هر سهم ۱۰ درصد پرداختی جهت سود نقدی به سهامداران خود داشت.

تولیدی لنت ترمز ایران

شرکت تولیدی لنت ترمز ایران در تاریخ ۲۱ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

تولیدی لنت ترمز ایران در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۴۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۱،۳۷۲ سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "خلنت" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۱۷۹ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۶۱ درصد افزایش پیدا کرد.

"خلنت" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۱۵ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

نورد و تولید قطعات فولادی

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۴۶۹ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۳۲،۵۸۹ ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

"فنورد" طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۲ هزار و ۴۲۱ میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد رشد درآمد ۶۷ درصدی بود.

تصمیماتی که "فنورد" در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۹۷۷ ریال سود شناسایی کرد و ۸۰ درصد از این میزان سود خالص را به سهامداران خود پرداخت کرد.

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در تاریخ ۲۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهد رفت، در این مجمع در خصوص افزایش سرمایه این شرکت تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده