تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۲۶۷۳۲۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

تمدید گواهینامه‌های نظام مدیریت کیفیت، بازخورد مشتری و رضایت مشتری شرکت فولاد خوزستان

تمدید گواهینامه‌های نظام مدیریت کیفیت، بازخورد مشتری و رضایت مشتری شرکت فولاد خوزستان
‌می‌متالز - فرآیند‌ها و فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان با هدف انطباق با نیازمندی‌ها و الزامات استاندارد‌های بین المللی نظام مدیریت کیفیت، بازخورد مشتری، دستورالعمل‌هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان‌ها بر اساس ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ و نظام مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، راهنمایی‌هایی برای پایش و سنجش ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری از سوی مهندس استِکی سرممیز شرکت SGS انجام گردید.

به گزارش می‌متالز، محمود اکابر نماینده مدیرعامل در نظام مدیریت یکپارچه اظهار داشت: در این دوره ممیزی مواردی همچون خط مشی بهبود رضایت مشتریان، اهداف استراتژیک و عملکرد کلی فرآیند‌های فروش مورد ممیزی شخص ثالث قرار گرفت.

اکابر افزود: لازم به ذکر است همکاری و تعامل مدیریت‌های فروش، فولادسازی، کنترل کیفی، استراتژی و تعالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نگهداری و تعمیرات، مالی، بازرسی و نظارت و تضمین کیفیت در استقرار و نگهداری این استاندارد‌های مرجع بین المللی لازم و ضروری می‌باشد، که در این دوره مطابق سال‌های قبل ممیزی مذکور با همکاری مدیریت‌های فوق با موفقیت سپری گردید.

براساس نتایج حاصل از ممیزی شخص ثالث این دوره (ممیزی تکرار صدور گواهینامه)، گواهینامه‌های شرکت فولاد خوزستان از طرف شرکت SGS به مدت یک سال به منظور تمدید، مورد توصیه توسط تیم ممیزی قرار گرفت.

گفتنی است، مجید عبیات رییس جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث ضمن تشکر از همکاری همه ذینفعان تاکید کرد که چنین فعالیت‌هایی همواره مورد حمایت همه جانبه مدیریت ارشد سازمان خواهد بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده