تاریخ: ۲۶ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۲۶۷۹۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتخاب ۵ واحد صنعتی خراسان رضوی، به عنوان واحد نمونه کشوری

‌می‌متالز - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: خوشبختانه از خراسان رضوی ۵ واحد صنعتی به عنوان واحد نمونه کشوری انتخاب شده است.

به گزارش می‌متالز، سید حسن حسینی امروز ۲۶ تیرماه در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد اظهار کرد: امروز در این جلسه شامل حضور فعالان بخش خصوصی هستیم.

وی افزود: امروز در حقیقت در اینجا جمع هستیم تا از تلاش صنعتگران قدردانی کنیم. به تمام این واحد‌های نمونه تبریک می‌گویم. خوشبختانه از خراسان رضوی ۵ واحد صنعتی به عنوان واحد نمونه کشوری انتخاب شده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: گاهی از ما به عنوان فرمانده‌های عرصه اقتصادی نام برده می‌شود، اما ما همان سرباز عرصه اقتصادی هستیم، زیرا فرمانده اختیاراتی دارند که ما نداریم.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز معیشت مردم در همه دهک‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا شده است. هر کدام دارای مشکلات زیادی هستند. با توجه به سیاست‌های بخش اقتصاد و جراحی اقتصادی که باید رخ می‌داد از همه درخواست دارم که به دولت کمک کنند تا مشکلات حل شود. حذف ارز ترجیحی باید صورت می‌گرفت و این اتفاق مبارکی بوده است.

منبع: خبرگزاری شهرآرا نیوز

عناوین برگزیده