تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۲۶۸۴۴۳
سرویس خبر : صنایع کوچک
با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت؛

پنجمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کاغذ و مقوا افتتاح شد

‌می‌متالز - پنجمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کاغذ و مقوا، دقایقی پیش با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن تجارت و جمعی از مدیران و فعالان حوزه چوب، کاغذ و سلولزی افتتاح شد، این نمایشگاه به مدت ۴ روز تا ۵ مرداد برپا است.

به گزارش می‌متالز، در این دوره نمایشگاه که پنجمین سال متوالی است که با حضور جمعی از فعالان و دست‌اندرکاران حوزه سلولزی و کاغذ برگزار می‌شود، ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۹ هزار مترمربع و در سالن‌های ۴۴ a، ۴۴ b، ۴۰ و ۴۰ a حضور دارند.

در افتتاحیه این دوره از نمایشگاه مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن تجارت حضور داشت.

این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف سلولزی از تامین‌کننده مواد اولیه، تامین‌کننده ملزومات مورد نیاز، ماشین‌آلات، تولیدکنندگان کاغذ و مقوا، تولیدکنندگان کارتن و سایر محصولات این حوزه فعال هستند و به ارائه توانمندی‌ها و نوآوری‌های خود در حوزه کاغذ می‌پردازند.

در پنجمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا، فعالان حوزه کاغذ و سلولزی از کشور‌های چین، روسیه، هند و امارات نمایندگانی حضور دارند که اغلب آن‌ها در حوزه‌های مختلف تولید کاغذ، تولید ماشین‌آلات مرتبط با صنایع کاغذ هستند.

قرار است در روز‌های برپایی نمایشگاه، هیات‌های تجاری از هندوستان، قزاقستان، عراق و ... برای بازدید از نمایشگاه حضور داشته‌باشند و از دستاورد‌های سلولزی ایران دیدن کنند.

پنجمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کاغذ و مقوا افتتاح شد

بر اساس این گزارش، چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ سه‌شنبه ۴ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۶ در سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاورد‌های نوین پژوهشی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه علوم و صنایع چوب و کاغذ از جمله اهداف این همایش است.

در چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ نویسندگان ۶ مقاله برگزیده در حوزه چوب و کاغذ مقالات خود را ارائه خواهند کرد، همچنین از استادان و پیشکسوتان دانشگاه و صنعت در حوزه کاغذ و مقوا نیز تقدیر خواهدشد.
پنجمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کاغذ و مقوا از ۲ تا ۵ مرداد هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ایرنا)

عناوین برگزیده