تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۶۸۴۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز همکاری‌های صنعتی و تجاری کاشان و برزیل

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن کاشان گفت: همکاری‌های صنعتی و تجاری کاشان و برزیل با توجه به ظرفیت‌های متقابل واردات و صادرات آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محمود تولائی در حاشیه دیدار با لودمار آگویار سفیر جمهوری فدراتیو برزیل گفت: نشست و دیدار امروز طبق برنامه ریزی و دعوت از سفیر جمهوری فدراتیو برزیل برای ادامه همکاری‌های صنعتی و تجاری برگزار شد تا برنامه ریزی برای تعیین ظرفیت‌های مختلف صادرات واردات برزیل از طریق سفارت تدبیر و به تجار و صاحبان صنایع اعلام شود.

او ادامه داد: مقرر شد آنچه نیاز برزیل و وارد این کشور است با شناسایی اتاق بازرگانی برای صادرات به برزیل ظرفیت سازی و به طور متقابل واردات ما از اقصی نقاط دنیا در صورت وجود آن در برزیل در برنامه‌های وارداتی ما گنجانده شود.

به گفته او، همچنین سفیر جمهوری فدراتیو برزیل، قول همکاری همه جانبه خود را برای صدور ویزای یکروزه تجار و بازرگانان از طریق نامه اتاق بازرگانی به منظور برقراری روابط تجاری و اقتصادی و ایجاد تسهیلات لازم اعلام‌کرد.

رئیس اتاق بازرگانی کاشا‌ن گفت: سفیر جمهوری فدراتیو برزیل، قول مساعد داد که همه اطلاعات مورد نیاز را برای برقراری روابط تجاری و بازرگانی کاشان و برزیل از طریق پیوست بازرگانی اعلام کند.

سفیر جمهوری فدراتیو برزیل از شرکت صنعتی جهان لنت در کاشان بازدید و با رییس و اعضای هیأت مدیره برای ایجاد روابط تجاری گفتگو کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده