تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۲
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۲۶۸۸۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

نشست معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان با کارکنان بخش مواد اولیه برگزار شد

‌می‌متالز - نشست ارتباط با کارکنان عباس‌علی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و امین بهارلو مدیر بخش مواد اولیه به همراه جمعی از مدیران با کارکنان ۲ مردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، تقوی منابع انسانی را ارزشمندترین سرمایه سازمان دانست و افزود: اهمیت منابع انسانی متعهد و متخصص و دارای انگیزه بر کسی پوشیده نیست. کارکنان فولاد خوزستان در ابعاد مختلف شایستگی و توانمندی را بروز داده‌اند. مدیران حوزه منابع انسانی، دغدغه رفاه کارکنان را دارند.

وی افزود: طبقه بندی مشاغل نیروی انسانی در حال انجام است و در ماه جاری نیز طبقه‌بندی رده‌ی کاردانی اجرا می‌شود. برگزاری آزمون برای جذب منابع انسانی اقدام دیگری بود که به منظور تزریق منابع انسانی به بخش‌های مختلف شرکت را به برگزار شد.

وی درباره پرداخت وام به کارکنان گفت: وام مقرر برای کارکنان بر اساس روال در حال انجام است.

تقوی در مورد سفر‌های تابستانه گفت: سفر‌های تابستانه برای تقویت روحیه کارکنان در نظر گرفته شده است. هدف از سفر‌ها همراهی کارکنان با خانواده و ثبت خاطرات خوش، تقویت روحیه، نشاط و انبساط خاطر است.

بستر اصلی نشست به مواردی همچون: ارتباط موثر، افزایش انگیزه کارکنان، طبقه‌بندی مشاغل، طرح سفر تابستانه و صندوق بازنشستگی فولاد بود، که با پاسخ معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مدیران زیر مجموعه همراه بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده