تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۵۲
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۲۶۸۸۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

مراسم تجلیل از بازنشستگان بسیجی صندوق بازنشستگی فولاد با حضور مسوول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات

‌می‌متالز - همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مراسم تجلیل از بازنشستگان بسیجی صندوق بازنشستگی فولاد با حضور حجت الاسلام و المسلمین امیر حسین شاهانی مسوول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سرهنگ پاسدار عوضدخت و سرهنگ پاسدار قربانی معاونان عقیدتی و نظارت حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین شاهانی با تبریک روز مباهله و بیان اهمیت و فضیلت این روز ضمن ابراز خرسندی از عملکرد حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگی فصل جدیدی در زندگی است و می‌توان با یک برنامه ریزی از تجارب بازنشستگان عزیز استفاده کرد. کما اینکه در برخی از سازمان‌ها این کار انجام می‌شود.

وی با اشاره به احادیث و آموزه‌های دینی در تکریم سالمندان افزود: خدمت به بازنشستگان ارزش والایی دارد و بسیج هم می‌تواند در این عرصه کار‌های بزرگی را انجام دهد. حتی شما می‌توانید واحدی با عنوان بسیج پیشکسوتان یا بازنشستگان در حوزه بسیج صندوق فولاد ایجاد کنید، چون بسیج همواره با اقشار مختلف مردم بوده است.

در ابتدای این مراسم، مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد ضمن خیرمقدم به حجت الاسلام و المسلمین شاهانی و سرهنگ عوضدخت و سرهنگ قربانی با بیان توضیحاتی درباره روند ایجاد حوزه و توسعه پایگاه‌های زیرمجموعه در خصوص فعالیت‌های گسترده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد در موضوعات مختلف همچون کمک‌های مومنانه، مسابقات ورزشی و فرهنگی، فعالیت‌های مناسبتی، هیات‌های اندیشه ورز، فضای مجازی و. گزارش مبسوطی را ارائه داد.

در پایان از شماری از بازنشستگان بسیجی صندوق بازنشستگی فولاد تجلیل و هدایا و لوح یادبودی به این عزیزان اهدا شد.

گفتنی است حجت الاسلام رسولی امام جماعت صندوق و معاون عقیدتی حوزه بسیج فولاد و شماری از اعضای شورای حوزه نیز در این مراسم حضور داشتند.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده