تاریخ: ۳۱ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۶۸۴۶۱
سرویس خبر : اجتماعی

رسیدگی به مشکلات بازنشستگان با حضور سرپرست معاونت صندوق بازنشستگی فولاد

‌می‌متالز - سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد در زرند با بازنشستگان دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، با پیگیری و دعوت سرپرست فرمانداری زرند، سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد کشور با حضور در شهرستان زرند، ضمن دیدار با سرپرست فرمانداری با زرند با بازنشستگان زرندی، کوهبنانی و راوری، دیدار چهره به چهره داشت.

با دعوت سیدرضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری زرند، حامد افراسیابی سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد کشور، صبح امروز پنج شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱، با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری زرند، با بازنشستگان صندوق زرندی، کوهبنانی و راوری دیدار چهره به چهره داشت.

سرپرست فرمانداری زرند با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه‌های انسانی و سرشار از تجربه هستند افزود: بدنه کارگری و بازنشستگی شهرستان همیشه مد نظر مجموعه مدیریت ارشد اجرایی شهرستان بوده و توسعه و بهبود خدمت رسانی به بازنشستگان از وظایف صندوق بازنشستگی فولاد است و باید خواسته‌ها و مطالبات به حق این عزیزان از طریق مجاری قانونی پیگیری و بررسی شود.

حسینی نژاد حضور معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد کشور در شهرستان را در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات بازنشستگان فولاد موثر دانست و با اشاره به ارزش و جایگاه بازنشستگان در نظام اسلامی و لزوم ارتقاء فرهنگ تکریم افراد با تجربه در جامعه، بازنشستگان را انسان‌هایی مجرب و شایسته احترام برشمرد و گفت: دیدار با بازنشستگان و با خبر بودن از احوال آن‌ها وظیفه دینی، اعتقادی و مورد تاکید دین مبین اسلام و یکی از وظایف هر دستگاه یا سازمان است.

در این دیدار به درخواست‌های بالغ بر ۱۰۰ نفر از بازنشستگان صندوق فولاد که مشکلات خود را در زمینه‌های گوناگون مطرح کرده بودند رسیدگی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده