تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۲۶۹۱۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس کمیسیون صنایع و معادن کشور:

حذف قوانین دست و پاگیر یکی از دغدغه‌های کمیسیون صنایع و معادن است

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن کشور در جمع فعالان اقتصادی استان کرمانشاه گفت:حذف قوانین دست و پاگیر یکی از دغدغه‌های کمیسیون صنایع و معادن است.

به گزارش می‌متالز، مصطفی طاهری یکی از مباحث مهم در کمیسیون صنایع و معادن را توجه به بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: سیاست کمیسیون صنعت، معدن و تجارت توسعه صنعتی کشور است و به دنبال ضمانت اجرایی در این مساله هستیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن کشور در ادامه یکی از دغدغه‌های این کمیسیون را حذف قوانین دست و پاگیر عنوان کرد و گفت: در صددیم این قوانین را از سر راه فعالین اقتصادی برداریم.

وی تسهیل صدور مجوز کسب و‌کار برای فعالین اقتصادی و تامین جریان‌مالی و جریان ارسال کالا در تجارت‌خارجی را امری مهم در زمینه برطرف کردن مشکلات فعالین این حوزه عنوان کرد و افزود: موضوع تجارت خارجی و تضمین خرید و فروش کالا را در مجلس پیگیری و مطرح خواهیم کرد.

طاهری در ادامه خاطر نشان کرد: سند راهبردی توسعه صنعتی کشور در دست اقدام است که به زودی آن را پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات حوزه‌های صنعتی کشور مرتفع گردد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن کشور در پایان نظر کمیسیون در مورد کاهش عوارض حمل‌و‌نقل ماشین آلات صنعتی از ۴درصد به یک درصد را مساعد دانست و گفت: با تصویب این موضوع مشکلات این حوزه نیز مرتفع خواهد شد.

منبع: فرتاک نیوز

عناوین برگزیده