تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۱
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۲۶۹۴۲۴

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تغییر کرد

‌می‌متالز - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی حکمی حسین عباس نژاد را به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش می‌متالز، علی‌اکبر صفایی در حکم انتصاب حسین عباس نژاد بر رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل­الخطاب در اجرای همه امور؛ توانمند سازی، تقویت و ارتقای نیرو‌های انسانی متخصص و متعهد و تاکید بر انتخاب مدیران از میان همکاران کارآمد و پاک دست؛ توسعه سرمایه­گذاری و پویایی در فضای کسب و کار؛ بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه‌های بخش خصوصی تاکید کرده است.

در بخش دیگری از این حکم توسعه بنادر هرمزگان منطبق با طرح‌های جامع مصوب، ارتقای ایمنی در زمینه فعالیت‌های بندری و دریایی، توجه جدی به ایجاد منطقه لجستیکی در اراضی ۲ هزار و ۴۰۰ هکتاری و توسعه حمل و نقل چند وچهی و تجهیز ناوگان مسافری دریایی و بندری و فرایندسازی جریان کالا مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک از مهم‌ترین ماموریت‌های مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان شده است.

حسین عباس نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی دریا گرایش کشتی سازی است. مشاور مدیرعامل در امور دریایی، سرپرست معاونت دریایی، مدیرکل امور دریایی، مدیرکل سازمان‌های تخصصی دریایی، مشاور معاونت امور دریایی، کارشناس مسوول ثبت کشتی‌ها و صدور گواهینامه‌های دریایی و کارشناس سازمان‌های تخصصی و بین المللی و ممیزی IMO از مهمترین مسئولیت‌های حسین عباس نژاد در طول ۳۰ سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده