تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۳۱
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۲۶۹۸۶۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

خبرنگاران؛ پیام‌آوران امید و نشاط در جامعه

‌می‌متالز - در ادوار مختلف تاریخ، مورخان، کاتبان، واعظان و خطابه‌گویان وظیفه خطیر حفظ و انتقال پیام را بر عهده داشته‌اند و اگر رسالت پیامبرگونه حضرت زینب (سلام‌الله علیها) در انتقال حقایق قیام امام حسین (علیه‌السلام) نبود، پیام‌های تاریخی واقعه عاشورا برای همیشه تاریخ ثبت و ضبط و منتقل نمی‌شد و جامعه از حقیقت آن ناآگاه می‌ماند.

به گزارش می‌متالز، خبرنگاران به‌عنوان افرادی آگاه، روشنگر، مسوولیت‌پذیر، مطالبه‌گر، حساس به منافع مردم و تلاشگر برای استقرار عدالت و اخلاق در جامعه دارای خصوصیاتی همچون کنجکاوی، صداقت، پرسشگری و تحلیل‌گری هستند و اگر به صفات حسنه امانت‌داری، اخلاق‌مداری و حفظ حرمت قلم نیز مزین شوند، تلاش‌های ایشان خدمتی پیامبرگونه و مقدس خواهد بود.

هفدهم مردادماه در تقویم ایران اسلامی روز خبرنگار نام‌گذاری شده است. در شرایط کنونی که جامعه طالب حقیقت و محتاج تقویت روحیه نشاط و امید به آینده است، خبرنگاران مسوولیت خطیری در تولید محتوا، انتشار و انتقال درست اخبار با رویکرد اطلاع‌رسانی صحیح و امیدآفرین در جامعه بر عهده دارند.

در شرایطی که وضعیت معیشت و زندگی در کشور برای همه اقشار با دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی همراه است و دشمنان نظام اسلامی درصدد القای ناامیدی به جامعه هستند، خبرنگاران با انعکاس نقاط مثبتی همچون توانمندی‌ها و توفیقات حاصل‌شده در عرصه‌های مختلف به جامعه و انتقال درد‌ها و مشکلات مردم به دولت‌مردان و سیاست‌گذاران می‌توانند التیام‌بخش درد‌های جامعه باشند و با پرسشگری و روشنگری و نقد آگاهانه و منصفانه عملکردها، تلاش رسانه‌های مغرض و معاند را در کاشتن بذر ناامیدی در جامعه نقش بر آب کنند.

شرکت فولاد مبارکه همواره قدردان همت اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران معزز و شریف رسانه‌های گروهی است که با نگاه ژرف و مسوولانه خود، اخبار توفیقات متعدد این شرکت در حوزه تولید، صنعت، اقتصاد و مسوولیت‌های اجتماعی را به اطلاع افکار عمومی رسانده و در راستای بیان واقعیات و تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه تلاش می‌کنند. این شرکت همچون همیشه از نقد‌های سازنده و دلسوزانه این عزیزان استقبال می‌کند و امیدوار است به یاری آنان بتواند بیش‌ازپیش در راستای توسعه ایران اسلامی گام بردارد.

فولاد مبارکه همواره در برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه اطلاع‌رسانی، افکار عمومی و همچنین مسوولیت اجتماعی خود، حمایت از رسانه‌های توانمند، حرفه‌ای، سالم، جریان‌ساز و تأثیرگذار را مسوولیت خود می‌داند. علاوه‌براین، یکی از مهم‌ترین شرکای کسب‌وکار فولاد مبارکه، خبرنگاران و متولیان رسانه‌های گروهی و افکار عمومی هستند و نقش این قشر در انعکاس و نشر برنامه‌ها و موفقیت‌های این شرکت غیرقابل‌انکار و زحمات ایشان درخور قدردانی است.

محمدجواد براتی

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده