تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۵۴۹
کد خبر: ۲۷۰۰۳۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

سه انتصاب در ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - آیین معارفه حمید سرال به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی، علی عمرانی به عنوان سرپرست مدیریت عامل شرکت پویش معادن ذوب آهن اصفهان و شهرام برومند به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی شرکت با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و تنی چند از مسوولین سه شنبه هجدهم مردادماه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این آیین از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه و صادقانه علیرضا امیری مدیر سابق روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، حسن محمدی مدیرعامل سابق شرکت پویش معادن و علی عمرانی مدیر سابق بازرسی ذوب آهن اصفهان تقدیر شد.

مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این آیین گفت: توجه به فعالیت‌های اکتشافی و استخراجی و تامین مواد اولیه با بهره گیری از نخبگان این عرصه می‌بایست اولویت اصلی شرکت پویش معادن باشد.

وی افزود: چشم انداز اصلی ذوب آهن اصفهان، تولید فولاد‌های کیفی و با استحکام بالا می‌باشد که این دیدگاه از قبل در شرکت وجود داشته و با رویکرد جدید در ریل اجرا قرار گرفته است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: نیاز است جامعه فنی کشور و سایرارگان‌های مرتبط بیش از پیش با محصولات اصیل و کیفی ذوب آهن اصفهان آشنا شوند و طراحی سازه‌ها در کشور به سمت بهره گیری از این محصولات استاندارد سوق داده شود.

مهندس رخصتی از برگزاری جشن‌های دانش آموزی به عنوان یکی از موثر‌ترین برنامه‌های روابط عمومی شرکت یادکرد و گفت: در دورانی که جامعه به امید و نشاط نیازداشت، با برنامه ریزی مدبرانه روابط عمومی، اعضای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان در این جشن‌ها حضور یافتند و لحظات ماندگاری ثبت شد و لذا شایسته می‌دانم از مجموعه مدیریت روابط عمومی شرکت، تشکر وقدردانی نمایم.

شایان ذکر است حمید سرال سرپرست مدیریت روابط عمومی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی مالی و کارشناسی مهندسی صنایع است و سال ۷۸ در ذوب آهن اصفهان استخدام شد. وی فعالیت در مدیریت حراست، مدیریت کیفیت، مدیریت امور فنی بهره برداری، مدیریت روابط عمومی، مدیریت مهندسی فروش و شرکت پویش معادن را در کارنامه کاری خود دارد.

علی عمرانی سرپرست مدیرعامل شرکت پویش معادن، فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی مکانیک است و سال ۸۴ با لیسانس مکانیک در ذوب آهن اصفهان استخدام شد. وی مهندس طراح در مدیریت فولادسازی، مهندس ارشد مکانیک کنورتور، سرپرست طراحی مهندسی کارخانه ناحیه چدن و مدیریت بازرسی شرکت را در کارنامه کاری خود دارد. وی سال ۹۴ به عنوان بسیجی نخبه کشور معرفی گردید.

شهرام برومند سرپرست مدیریت بازرسی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف است. وی به ترتیب در معاونت اجرایی وقت کارخانه در سمت‌های سرپرست نصب تجهیزات و تاسیسات، سرپرست نصب تجهیزات مکانیک در پروژه‌هایی نظیر طرح سبا، قائم دو، بازسازی و مدرنیزاسیون کارگاه‌های تولیدی نظیر ماشین‌های آگلومراسیون و کارگاه‌های ریخته گری و پروژه توازن (نیروگاه حرارتی) فعالیت داشته است. برومند همچنین در مدیریت بازرسی شرکت به عنوان سرپرست بازرسی فنی مهندسی و سرپرست بازرسی واحد‌های تولیدی و توسعه فعالیت داشته است و ناظر پایه یک تاسیسات مکانیکی را نیز در سازمان نظام مهندسی استان اصفهان در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده