تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۲۷۰۲۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رسولیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه استان کرمان مطرح کرد:

شفاف سازی و حذف امضای طلایی؛ اقدام مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت گفت: یکی از اقدامات مهم وزارت صنعت و معدن بحث شفاف سازی و حذف امضای طلایی است.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه استان کرمان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد صنایع کوچک اظهار داشت: آن چیزی که می‌تواند اشتغال پایدار در کشور ایجاد کند تولید است. در طول مدت زمانی که کشور ما زیر فشار‌های اقتصادی است تولید توانست نیاز کشور را تامین کند.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید یکی از رویکرد‌های مهم دولت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند، افزود: امروز اگر وارد شهرک‌های صنعتی شوید واحد‌هایی را مشاهده میکنید که توسط جوانان ما بسیاری از کالا‌های غیرقابل باور را تولید می‌کنند و علیرغم محدودیت‌های ایجاد شده تولید ما افزایش پیدا کرده است.

رسولیان در ادامه اظهار داشت: ما در مسیر حمایت از تولید حرکت میکنیم و در طول یک سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ واحد تولیدی کوچک و متوسط فعال به واحد‌های تولیدی کشور اضافه شده است، تامین زیرساخت‌ها و ایجاد پایگاه‌های کوچک برای جوانان که علم لازم را دارند و با کمبود سرمایه مواجه هستند یکی از وظایف ما است که در شهرک‌ها این کارگاه‌های صنعتی را ایجاد کردیم که در هرکارگاه بطور متوسط ۹نفر اشتغال ایجاد شده است.

رسولیان اعلام‌ کرد: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۱۳۰۰ واحد تولیدی تعطیل را با کمک مردم و مسوولین استانی و ائمه جمعه بازگشایی کردیم.

وی در ادامه افزود: ما در وزارت صنعت، معدن و به عنوان متولی صنایع کوچک عزم جدی داریم که از بنگا‌ه های کوچک و متوسط در کشور حمایت کنیم.

وی در پایان یکی از اقدامات مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت را بحث شفاف سازی و حذف امضای طلایی اعلام کرد و افزود: الکترونیکی شدن فرآیند‌های کسب و کار باعث شده است که مردم بتوانند در این فضای شفاف فعالیت‌های اقتصادی خود را به راحتی انجام دهند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده