تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۷۰۴۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
در نمایشگاه صنعت ساختمان مطرح شد

نقش محوری ذوب‌ آهن اصفهان در نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن

‌می‌متالز - رئیس اتاق تعاون ایران جهت هر گونه همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در امور تولید و صادرات خدمات فنی، مهندسی اعلام آمادگی نمود.

به گزارش می‌متالز، مهندس بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران و از دست اندر کاران سازمان بورس کالای کشور در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران در جریان تحولات جاری، برنامه‌ها و تولیدات متنوع این شرکت قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت تولیدات ذوب آهن اصفهان در امر ساخت و ساز مسکن در کشور گفت: اتاق مذکور با کمک وزارت مسکن و شهرسازی در حال ساخت ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور بوده و همزمان در حال فراهم نمودن مصالح ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب برای ۳۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر در کشور است.

عبدالهی اظهار داشت: این فرصت وجود دارد که از امکانات و تولیدات متنوع ذوب آهن اصفهان جهت تامین مقاطع فولادی این پروژه‌ها استفاده شود وی تاکید کرد: باهمکاری متقابل بخش صنعت و شرکت‌های دانش بنیان، نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن ارزان با مصالح مقاوم وسبک می‌تواند ایجاد، گسترش و ادامه یابد.

در ادامه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، هیات‌های تجاری خارجی از کشور‌های مختلف از جمله عراق و پاکستان از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده