تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۱۹
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۷۰۵۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

رسانه‌ها بازوی تخصصی توسعه کسب و کار‌ها هستند

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بسزای رسانه‌ها در رشد و توسعه اقتصادی گفت: به دنبال ایجاد ارتباط موثری میان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی با رسانه‌های استان هستیم چرا که این ارتباط می‌تواند در بهبود فضای کسب و کار بسیار سازنده باشد.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان امروز در بازدیدی که از دفتر رسانه تخصصی "صدای زنان" داشت، افزود: محیط کسب و کار برای رشد و توسعه نیاز به کار تخصصی رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف دارد.

وی ادامه داد: معرفی محصولات، نیازسنجی بازار، شناخت ذائقه مشتریان، توسعه کسب و کار، حضور در بازار‌های بین المللی و انواع کار‌های تجاری نیاز به تولید فکر و محتوا دارد که تمام این موارد مستلزم بهره مندی از افراد متخصص رسانه‌ای است.

پرنیان تاکید کرد: در حال حاضر در استان حداقل ۵۰۰ واحد بزرگ تولیدی قدرتمند داریم که تمام این واحد‌های بزرگ به رسانه و انجام کار تخصصی نیاز دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در جهت‌دهی به افکار در جامعه، افزود: رسانه در دنیا در فضای کسب و کار حرف اول را می‌زند بنا بر این باید از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی استفاده شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده