تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۲۷۱۱۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل صمت گیلان در حاشیه بازدید از برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی رشت خبر داد:

آغاز برگزاری انتخابات ۱۲ اتحادیه صنفی در شهرستان رشت

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید از محل برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان رشت گفت: رعایت چارچوب قوانین صنفی در برگزاری انتخابات ملاک عمل است.

به گزارش می‌متالز، تیمور پورحیدری با حضور در محل برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان رشت که اولین انتخابات این اتحادیه در مهدیه رشت برگزار گردید اظهار داشت: ۱۲ اتحادیه با برگزاری انتخابات مسئولشان از بین خودشان مشخص و مدیریت مردمی آن‌ها ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات لازم در برگزاری انتخابات تشکل‌های صنفی تاکید کرد: این انتخابات با نظارت دقیق مراجع ذیصلاح به صورت الکترونیکی در شهرستان رشت و به تدریج در سایر شهرستان‌ها که دوره تصدی گری هیات مدیره اتحادیه آن‌ها به پایان رسیده است، اجرا می‌گردد.

پورحیدری با بیان اینکه انسجام و همدلی صاحبان صنوف در برگزاری انتخابات اثربخش است تصریح کرد: همکاری و تعامل کسبه و بازاریان جهت برگزاری انتخاباتی آرام و به دور از حاشیه مورد انتظار است که نشان از درک بالای صاحبان صنوف از اهمیت انتخابات جهت برخورداری از خدمات مطلوب صنفی به اعضا را دارد.

وی در ادامه به برگزاری ۱۲ انتخابات اتحادیه شهرستان رشت از ۲۷ مرداد تا ۱۶ شهریور اشاره کرد و گفت: با توجه به فراخوان و اطلاع رسانی انجام شده، انتخابات پرشور صنفی را در این دوره شاهد خواهیم بود که می‌تواند با انتخاب افراد صالح و مجرب در بهبود وضعیت اصناف تاثیر گذار باشد.

شایان ذکر است شهرستان رشت ۶۳ اتحادیه صنفی دارد که هیئت مدیره آن با برگزاری انتخابات توسط صاحبان صنوف به صورت دوره ۴ ساله انتخاب می‌شوند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده