تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۸
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۷۴۰۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام بیش از ۳۳ هزار و ۱۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی طی یک ساله دولت در گلستان

‌می‌متالز - معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: از ابتدای مرداد سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد سال جاری ۳۳ هزار و ۱۰ مورد بازرسی از واحد‌ها صنفی، غیر صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی استان انجام شده است.

به گزارش می‌متالز، علی‌اصغر اصغری گفت: از ابتدای مرداد سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد سال جاری ۳۳ هزار و ۱۰ مورد بازرسی از واحد‌ها صنفی، غیر صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی استان انجام شده است.

وی افزود: بازرسی‌های انجام شده در طول یک ساله دولت سیزدهم منجر به تشکیل سه هزار و ۱۴۴ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از سه هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال شد که جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی گفت: گران‌فروشی، عدم درج نشدن قیمت، کم‌فروشی، تعطیلی خودسرانه و صادر نشدن عامل مهم‌ترین تخلفات ثبت‌شده مربوط به اصناف استان گلستان در سال جاری است.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در همین راستا از تمامی شهروندان محترم خواست تا با مشاهده هرگونه تخلف احتمالی در این خصوص مورد را سریعاً از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده