تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۸
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۲۷۱۷۱۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته دولت

‌می‌متالز - متن پیام مهندس رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته دولت را در ادامه بخوانید.

متن پیام به شرح زیر است:

در کشور ما، هفته‏ دولت، هفته‏ ولادت دولت نیست، بلکه هفته‏ دولتمان را یادبود شهادت قرار دادیم، این چیز خیلى پرمعنا و مهمى است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هشتم شهریور ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان شاخصی برای همه دولت مردان و خدمتگزاران این سرزمین است تا منش رفتاری و فکری شهیدان والامقام رجایی و باهنر برای رفاه و امنیت مردم سرلوحه خویش قرار دهند.

هفته دولت که از دوم شهریور ماه آغاز می‌شود و مزین به نام این دو شهید عزیز می‌باشد، فرصتی مغتنم برای پاسداشت خدمات دولت‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام دولت است تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلابی آن ها، دولت را در تحقق اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری، یاری رسانند.

اینجانب فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را خدمت همه دولت مردان مردمی و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه به کارمندان و کارگران سختکوش ذوب آهن اصفهان تبریک عرض نموده و ثابت قدمی و موفقیت همگان را در پیروی از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

ایرج رخصتی
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده