تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۳۴
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۷۲۱۴۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نامه جمعیت کویر سبز به فرماندار کاشان:

مانع از فعالیت کارخانه سرب در منطقه کاشان شوید

‌می‌متالز - مدیرعامل سازمان مردم نهاد جمعیت کویر سبز در نامه‌ای به فرماندار کاشان خواستار جلوگیری از احداث و فعالیت کارخانه سرب در منطقه کاشان شد.

به گزارش می‌متالز، متن این نامه که رونوشت آن به نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان، دادستان کاشان و رئیس شورای شهر کاشان ارسال شده به شرح ذیل است.


جناب آقای دکتر محمد شریف زارعی

فرماندار محترم شهرستان کاشان

سلام علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند کارخانه سرب در منطقه کاشان همچنان در حال احداث است و فعالیت آن به زودی شروع خواهد شد این در حالی است که جنابعالی در جلسه با اعضای هیئت مدیره جمعیت کویر سبز و آقای مهندس شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان و خانم پرکاس عضو شورای شهر مشکات به صراحت اعلام کردید تا زمانیکه من فرماندار کاشان هستم، اجازه فعالیت این کارخانه را نخواهم داد.

شروع به کار این کارخانه نادیده گرفتن امضای بیش از ۲۹ هزار نفر از مردم منطقه کاشان و بی توجهی به هشدار کادر زحمتکش بهداشت و درمان و فعالین اجتماعی مبنی بر مخاطرات سلامت مردم منطقه و عواقب طولانی مدت محیط زیستی آن می‌باشد.

طبق بازدید سرزده اعضای شورای شهر کاشان فعالیت این کارخانه همچنان ادامه دارد و مسئولین شهرستان کاشان جلوی فعالیت بدون مجوز آن را نمی‌گیرند.

بار دیگر از شما خواستاریم که با توجه به مسئولیتی که دارید، همانند بسیاری از شهر‌ها مصوبه عدم احداث این گونه صنایع را به شورای تامین کاشان برده تا در آینده، مردم منطقه از مخاطرات و صنایع در امان باشند. با تشکر


خسرو اعتماد

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان

رونوشت:

حجت الاسلام حسینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه محترم کاشان

 مهندس شیشه فروش مدیر کل محترم مدیریت بحران استانداری اصفهان

دهقانی دادستان محترم شهرستان کاشان

هاشمی طاهری ریاست محترم شورای اسلامی شهر کاشان

مانع از فعالیت کارخانه سرب در منطقه کاشان شوید

منبع: اهل کاشانم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده