تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۲
بازدید: ۳۵۰
کد خبر: ۲۴۷۵۶۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ساخت کارخانه سرب کاشان در کارگروه رفع موانع تولید استان اصفهان تاسیس شده است، روسای ادارات کاشان مخالفت خود را مکتوب نکردند

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کاشان در برنامه رادیویی صدای شهر با بیان اینکه این کمیسیون بیشتر بحث نظارت و سیاست‌گذاری را بر عهده دارد، ابراز داشت: مردم شهر دغدغه‌های درستی در حوزه محیط زیست شهری دارد و یکی از این آلودگی‌ها، آلودگی ناشی از ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان است.

به گزارش می‌متالز، مهدی نادعلی با بیان اینکه برخی روسای ادارات در زبان اعلام می‌کنند که با احداث کارخانه سرب در کاشان مخالف هستند، تصریح کرد: این مخالفت باید مکتوب اعلام شود، اما تاکنون این موضوع رخ نداده است.

وی ضمن موافقت اولیه مسوولان استانی در ساخت کارخانه سرب در کاشان تاکید کرد: سرب ماده‌ای است که حتی مقدار کم آن برای انسان ضرر دارد، متاسفانه کاشان که دارای مشکلات زیست محیطی هم هست ایجاد این کارخانه سرب در کاشان ضرورتی ندارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کاشان افزود: اداره کل صمت در کارگروه رفع موانع تولید استان طرح موضع شده و در استان اصفهان ساخت این کارخانه سرب در کاشان به تصویب رسیده است.

منبع: پایگاه خبری اهل کاشانم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده