تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۶
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۷۲۳۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل صمت گلستان خبر داد:

دریافت بیش از ۴ هزار فقره شکایت مردمی از طریق سامانه پاسخگویی

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از ثبت بیش از ۴ هزار فقره شکایت از یک سال گذشته تا کنون خبر داد.

به گزارش می‌متالز، درویش علی حسن زاده مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در یک سال فعالیت دولت سیزدهم تعداد ۴۲۶۴ فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق سامانه پاسخگویی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان دریافت شده است.

درویش علی حسن زاده اظهار کرد: از این تعداد شکایت مردمی، ۸۵۰ فقره متخلف، ۳۱۶۷ فقره غیر متخلف و ۲۴۷ فقره رضایت شاکی تشخیص داده شده و بیشترین شکایت‌های واصله مربوط به نان، خواروبار، تخم مرغ و گوشت مرغ بوده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت بر بازار اقلام مصرفی مردم افزود: در راستای کارآیی و اثر بخشی سیاست‌های ستاد تنظیم بازار، بدون هیچ اغماضی با واحد‌های صنفی که مرتکب تخلفاتی همچون گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و تداخل صنفی می‌شوند برخورد قانونی شده و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

مدیر کل صمت گلستان گفت: در این مدت گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت در صدر عناوین تخلفات صنفی در استان گلستان بوده است.

حسن زاده گفت: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان آماده دریافت گزارشات وشکایات مردمی از تخلفات احتمالی صنوف می‌باشد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده