تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۲
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۷۲۷۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ثبت عملکرد خوب در این شرکت سیمانی

‌می‌متالز - گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت سصوفی خبر از موفقیت فروش ۴۲ درصدی شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دارد در این تحلیل به بررسی وضعیت سود و درآمد شرکت پرداخته شده است.

به گزارش می‌متالز، سیمان صوفیان موفق به تحقق سود ۱.۱۱۷ ریالی شد.

براساس این گزارش؛ سصوفی در پایان کوارتر نخست موفق به تحقق سود ۱.۱۱۷ ریالی شد. این مقدار در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۰، ۴۵۸ ریال گزارش شده بود. حاشیه سود ناخالص شرکت در بهار با رشد جدی از ۲۱ درصد به ۴۷ درصد رسیده است.

سصوفی در مرداد ماه فروش ۹۶۵ میلیارد ریالی را ثبت کرد. گرچه این رقم ۱۲ درصد کمتر از درآمد ماه گذشته است، اما در مقایسه با فروش مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴۲ درصدی مواجه شده است.

کل فروش سال گذشته ۸.۱۶۶ میلیارد ریال گزارش شده است؛ بنابراین سصوفی در دوره ۵ ماهه از سال ۱۴۰۱ موفق شده ۶۳ درصد بودجه سال گذشته را پوشش دهد.

بیشترین وزن سبد فروش شرکت را سیمان تیپ ۲ پاکتی تشکیل می‌دهد. نرخ فروش این محصول در مرداد ماه با کاهش ۶ درصدی نسبت به ماه گذشته ۷.۸ میلیون ریال به ازای هر تن گزارش شده است.

سصوفی در ۲ ماه ابتدایی فصل تابستان عملکرد نسبتا باثباتی در مقایسه با کوارتر نخست داشته. از این رو انتظار می‌رود شرکت در پایان ۳ ماهه دوم از سود تقریبا برابری با دوره مذکور برخوردار باشد.

ثبت عملکرد خوب در این شرکت سیمانی

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده